is de huishoudbeurs echt alleen maar voor vrouwen of kan mn vriend en beeb ook gewoon mee? ik las net op de site zoiets van 'even lekker zonder man en kinderen' dus vandaar
Kan wel maar weet niet of ie erop zit te wachten Zag altijd veel mannen achter hun vrouw aansjokken met een gezicht die op ontploffen stond
Ik ga er met een vriendin heen. Je ziet er wel mannen hoor maar ik vind het toch echt een vrouwending. Maar als je vriend mee wilt kan dat hoor.
haha mn vriend is al heel wat gewend hoor (a)! dus dat komt waarschijnlijk wel goed! (en hij weet van te voren waar hij aan begint toch )
Mijn man is juist degene die dit jaar graag naar de huishoudbeurs wil. Vorige jaar zijn we voor het eerst geweest vanwege de negenmaandenbeurs en toen verklaarde zijn collega`s hem al voor gek dat hij tussen al de vrouwen daar ging lopen. Maar er liepen aardig wat andere mannen rond. Dus gewoon meenemen je vriend. Zou de baby wel thuis laten, op de negenmaandenbeurs gaat het nog wel maar op de huishoudbeurs is het flink druk en dat is met een kinderwagen geen doen.
Mijn man zou dat ook niet erg vinden. Ik ben ook weleens mee geweest naar de auto beurs. Meenemen dus,
Ik ga met mijn moeder en Luukje. Ik word altijd tegen mijn benen gereden, al jaaaaren lang en nu mag ik
Het is vanaf 18februari t/m 22 februari,de huishoudbeurs begint al de 14e,maar de negen maanden beurs pas de 18e..
Wij gaan lekker met zijn drietjes dit jaar Mijn vriend vind het geweldig haha die gaat lekker mee hoor.. Hij houd zelfs van shoppen..
Hangt een beetje van het type man af, mijn man gaat liever naar de hhbeurs dan ik hoor. Hij is zelfs wel eens met vrienden geweest.
gewoon meenemen. wij hebben al eens met een bus vol vrouwen een man meegenomen en hij had zich kostelijk vermaakt. hij vraagt elk jaar of wen iet weer gaan met zn allen.