Ook door endometriose ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MAO, 20 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb net de fm gehad, ik zit op dag 8. 9 follikels, 4 grote. Ze bellen vanmiddag uit Gent wat het vervolg is (heb fm in Nederland). Ik spuit 300 eenheden gonal.

Goed resultaat, willeke!

Fijn dat je weer goed slaapt, mao! En ook goed resultaat. We zitten alle drie ongeveer gelijk.

Vonden jullie de decapeptyl ook zo'n ellendige spuit? Gonal gaat een stuk beter.

2. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Hi Nientjje vind hem persoonlijk meevallen. Maar wat last van mijn onderbuik...heb ik net een topic van gemaakt en blijkt normaal. Fijn met z'n 3e tegelijk!!!! Ik mag morgenochtend weer voor een fm ben erg benieuwd misschien zondag tp???

Sterkte succes en op naar succesvolle puncties!

3. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mao, ik heb ook echt een gevoelige buik, of eigenlijk meer mn eierstokken 😨 lijkt wel alsof ze op ontploffen staan 😉 ik hen donderdag weer een meting. Wanneer heb jij de punctie?

Nientje, klinkt goed ook! Fijn hè, de echo's in NL! Ik loop in dd en doe de echo's (Muv die van gister) ook hier bij mijn eigen gyn. Scheelt een hoop reistijd!
    Ik spuit geen deca, alleen Menopur en gonal f om te stimuleren en sinds vanavond cetrotide om te onderdrukken.

Leuk dat we een beetje gelijk op gaan!

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hoe was de echo, Mao? Weet je al wanneer de punctie is?

Willeke: scheelt inderdaad veel tijd nu de echo's in Nederland kunnen, het is nu 5 min rijden en naar Gent 1,5 uur. Voor de laatste echo voor de punctie moeten we wel naar Gent.
    Cetrotide ken ik niet, moet je dan ook nog pregnyl spuiten?

Ik heb morgen ook weer een echo!

5. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoe gast het bij jullie? Ik heb morgen de punctie! Spannend en ben erg benieuwd!

Had gister met de echo 2 van 18, 2 van 12 en veel van ca 10.. ben heel benieuwd of die nog een groeispurtje hebben gemaakt morgen!

De punctie bij jullie al in zicht?

6. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Wat een toeval ik ook morgen!!!! Ben erg zenuwachtig :)
    Maar heb er ook zin in. Van de 17 eitjes hopen ze er 10 te kunnen gebruiken best goede aantallen toch?

Succes!!!!

Ps sorry dat ik even van de radar was maar ik ben er weer

7. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Klinkt goed Mir! Ik ga dat niet halen ben ik bang ;)
    Hoe laat moet jij? Ik om 12 uur!

Ik moest vannacht om 1 uur pregnyl zetten en werd vanmorgen wakker vd pijn aan mn eierstokken 😣 met paracetamol ging het wel weer gelukkig.

Ook nog acupunctuur gedaan vanmorgen dus ben er klaar voor.

Punctie in dd onder volledige narcose dus moet behoorlijk lang nuchter zijn 😱

Veel succes morgen!!

8. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Ik ben morgen de eerste om 9.00 maar eerst om 8.00 naar het VU voor mijn man zijn aandeel. Ik krijg geen narcose alleen een valiumpje (mmmmm) en een shot morfine in mijn bil. Vanwaar de narcose Willeke?

Pregnyl gisteravond om 22.30 een iets vriendelijker tijd en vandaag wat gerommel in mijn buik maar geen pijn gelukkig.

Zet hem op morgen ik ga aan je denken.

9. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Nientjje hoe sta jij ervoor??? Ook zeer binnenkort denk ik?

10. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Succes met de punctie dames!!

11. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Dank je Girlie!

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    O wat spannend, meiden! Inmiddels is het vast al achter de rug, laat weten hoe het gegaan is he!
    Ik heb morgen een follikelmeting in Gent, hopelijk de laatste en hoor ik wanneer de punctie is. De laatste meting zaten er 11 follikels, maar ze waren nog niet erg gegroeid vergeleken met de vorige echo, dus vind het wel spannend voor morgen.

13. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    #53 MAO, 20 feb 2016
    Laatst bewerkt: 20 feb 2016
    Home sweet home! Was te doen...fijn is anders. Ze hebben al mijn follikels aangeprikt waren er 17!!! Direct door naar het VU en ze kunnen er 10 bevruchten, erg netjes gescoord dus. Man had 1,6 miljoen bruikbare cellen ook ok dus ik ga er vanuit dat ik dinsdag een TP heb.

Hoeveel eenheden prik je Nientjje? Hoop dat de echo goed is morgen en je met punctie datum op zak naar huis mag. Na de Pregnyl heerlijk een dag zonder naalden daar heb ik echt van genoten.

Willeke bij jou ook goed gegaan vandaag (denk nu net klaar)?

14. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nientje, succes morgen!

Mir, mooie score!! Duimen dat er veel bevruchtingen zijn!

Hier ook alles goed gegaan! Ben eigenlijk bijzonder fit na de narcose. Vorige x was ik veel duffer naderhand. Opbrengst viel wel wat tegen, 5 eicellen gevonden. Weet ook dat dat niets hoeft te zeggen maar toch had ik gehoopt op iets meer..

15. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Hi Willeke, het gaat om het aantal bevruchte eitjes over 2 dagen weten we het pas echt natuurlijk. Fijn dat he nu beter uit de narcose komt. Ik snap nog steeds niet waarom je volledig onder zeil moet??? Wat betekend DD?

16. Willeke86

Willeke86 Fanatiek lid

16 mrt 2014
    1.200
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja ik weet het.. Hoop dat mn daadwerkelijke bevruchtingen dan nog goed zijn. Vorige ivfs had ik 16 en 10 eicellen, zonder gewenst resultaat. Dus wellicht nu her er minder zijn dat de kwaliteit misschien beter is.. Hoop het..

Narcose doen ze standaard in Dusseldorf, ze vinden het onzin om onnodig pijn te lijden terwijl dat door narcose niet hoeft. Ik ben wel blij met dat beleid 😆

DD is Dusseldorf 😊

17. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Logische afkorting hihi
    Ze zijn duidelijk vrouwvriendelijker in DD ;) maar van een narcose kan je je ook behoorlijk naar voelen.

Het deed zeer maar te doen moest wel een paar keer heel diep in en uit ademen en kan redelijk tegen pijn. Morfine prik en een valiumpje doen wonderen maar nu uitgewerkt dus nog maar 2 paracetamol nemen.

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Mooi resultaat, Mao. Mag je maandag bellen hoeveel er bevrucht zijn?

Snap dat het tegen valt, Willeke. Het gaat inderdaad om hoeveel er goed bevrucht zijn, maar je hoopt op meer eicellen. Maar het zegt allemaal niks. Had je vorige keer veel bevruchtingen? Wel cryo's, zie ik in je onderschrift.
    Wanneer hoor je hoeveel er bevrucht zijn?

In Gent krijg je pijnstilling via infuus, word je lekker high van ;). Pijn heb ik in ieder geval niet gehad.

Laat jullie vanavond en morgen maar verwennen!

19. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Hi! Ja maandag ochtend mag ik bellen en bij bevruchting hoor ik hoe laat dinsdag de TP!!! 2 slopende dagen wachten :(

Fijn een infuus ik was met 10 minuten klaar dus infuus aanleggen duurt langer hihi

20. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hier schiet het niet op, vanochtend een echo gehad en ze zijn nog niet groot genoeg. Dinsdagochtend terug. Valt tegen, ik ga nu uit van donderdag punctie i.p.v. dinsdag.

Deel Deze Pagina