Ook door endometriose ICSI?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MAO, 20 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Super MAO dat jullie een tp hebben gehad! Nu begint het wachten.. succes! Ik duim voor jullie!!

Nientjje, spannend! Hoe ging de punctie? Lees er verschillende verhalen over. Nu hopen dat ze mooi bevruchten!!

Wij maandag eerste afspraak bij de gyneacoloog. Zit sowieso nog 1,5 maand aan de Lucrin. Dus even afwachten of we aan het einde van de Lucrin al verder mogen.

Heeft er nog iemand Lucrin gehad?? Ik heb het idee dat ik zo'n zin in lekkere dingen heb de afgelopen tijd... Blijf maar eten. Niet goed haha, moet ik teveel sporten!
    Maar als dat de enige bijwerking is, dan is het prima. Verder geen klachten, gelukkig!!

2. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Sorry dat ik even inbreek. Ik had laatst gereageerd op een blog van MAO en ben even aan het speuren geweest omdat ik zo benieuwd ben hoe het met je gaat.
    Ik las hier net dat je nog erg last hebt gehad van de punctie en je al een TP hebt gehad. Hou jezelf goed in de gaten nu. Ik had hetzelfde ook na TP en heb toen een hele ernstige vorm van overstimulatie gehad. 2 weken opgenomen in het ziekenhuis maar het was heel krom juist een heel goed teken want ik was dus zwanger! Ik hoop voor alle dames hier op een succes verhaal. Sterkte voor jullie allemaal!

3. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Hi Endo!!!! Wat lief dank je! Ik las dat ze de blogs gingen opheffen dus mijn plan om daar van me af te schrijven heb ik verplaats naar een digitaal dagboek. Hoe gaat het met jou??
    Hier alles volgens mij ok, wat gevoelige onderbuik maar voor de rest geen andere kwalen. Mijn buik is alleen erg opgezet nog steeds en samen met het Z-H houden we het goed in de gaten. Ik meet de omvang en gewicht en geef dat door. Waren dat ook bij jou de opvallende zaken gewichtstoename en vocht? Ben als de dood namelijk dat ik dat ook heb/krijg...

De pijn van de punctie kwam ook doordat ze per ongeluk een endo cyste hadden geprikt....AUW!! En dan 17 follikels toen was ik er wel laat mee.

Ik hoop zo dat deze goed blijft plakken ik weet komende week of ze alle 3 de andere bevruchte eitjes hebben kunnen invriezen.

4. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    @ Girlie ik had het omgedraaide 0 eetlust en 7 kilo afgevallen. Zit er trouwens nu bijna allemaal weer aan. Ik ging juist met Gonal f aan de snaai maar meer uit zelf medelijden hoor ;) ben een echte emo eter.

Weet je het is makkelijk steaks weer wat af te vallen dan voor ons zwanger worden dus let er niet te veel op!

Die tip kreeg ikzelf anders van Lotje: het is makkelijker om te stoppen met roken dan zwanger te worden en dat klopt en herhaal ik dagelijks voor mezelf!

Sterkte meis

5. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Thx MAO voor je reactie!
    Mooi om in gedachten te houden!!
    Spannend voor jou nog een weekje.
    Wij vanmiddag naar het ziekenhuis voor eerste gesprek! Ben benieuwd!

6. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    MAO het is goed dat ze het bij jou direct al in de gaten houden. Ik had een TP op 10 oktober en mocht de 27e pas testen. Echt die wachtweken... vreselijk! Je denkt van alles te voelen en de dagen lijken wel weken vond ik. Ik had het weekend rond de 25e vrij gepland. Of om te vieren dat het gelukt was of om de teleurstelling te verwerken. Maar een week na TP kreeg ik zo'n opgeblazen gevoel. Mijn buik was behoorlijk opgezet en ik trok pas aan de bel toen ik dezelfde middag merkte dat ik achter adem was en het flink benauwd kreeg. Ik was op m'n werk en heb de vruchtbaarheidskliniek gebeld. Ik mocht de dag erna op zondag langs komen. Ze zagen wel wat vocht zitten en kreeg het advies om de komende 3 dagen helemaal niets meer te doen en 3 liter water per dag te drinken. Vanaf toen moest ik ook bellen als ik in gewicht aan zou komen. De woensdag daarop had ik al 3 kilo er bij. Dus weer terug naar de kliniek. Het zag er niet heel zorgwekkend uit vonden ze dus moest de dag later weer terug komen en dan zouden ze gaan prikken op hcg. Omdat ik deze klachten pas na TP kreeg was de kans een keer zo groot dat ik zwanger zou zijn zeiden ze. Dus donderdag 23 oktober kreeg ik daar het verlossende woord in de wachtkamer. Ik was zwanger maar moest ook direct opgenomen worden. De 1e week in het ziekenhuis 14 kilo aangekomen. Pas na 2 weken ziekenhuis verdween het vocht langzaam weer en mocht ik naar huis. Dus vandaar dat ik zeg hou het goed in de gaten! Fijn dat ze je iedere dag laten doorgeven hoe zwaar je bent want dan wordt er dus goed opgelet. Super spannend hoor. Ik duim voor je!

7. MAO

MAO Lid

20 jan 2016
    81
    0
    0
    'T Gooi
    Mijn eerste TP is helaas niet gelukt en ondanks 8 top eitjes van mij zijn er maar 2 goed bevrucht en heb ik er dus nog maar 1 in de vriezer! Zo gaat het aantal kansen wel heel hard :( beetje verdrietig nu even een maandje rust dan gaan we er weer voor.

8. endo3

endo3 Actief lid

7 mei 2014
    341
    48
    28
    NULL
    NULL
    Hé MAO, ik las dat de TP niet gelukt is helaas😯 ik snap dat je nu verdrietig bent en je teleurstelling moet verwerken. Maar niet de hoop opgeven hoor! Ja je hebt maar 1 cryo maar er hoeft er ook maar 1 te blijven zitten. De volgende ronde zal ik m'n duimen weer laten draaien voor jou. Dikke knuffel

9. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dames hoe gaat ie? Al dames die heel blij kunnen zijn? Hopelijk wel!

Hier aan het wachten op mri.. daarna op vervolgplan!

Nog vraagje rondom Lucrin. 3e spuit gehad. Herkent iemand veel afscheiding? Vooral heel waterig en wit? Eerste 2 maanden zo goed als geen afscheiding en nu na de 3e spuit dit.

10. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dames.. hoe gaat ie?

Wij hebben gisteren de uitslag van de MRI (ivm endometriose) gekregen. De MRI is 'goed'. Heb last van uitgebreide endo maar de haarden zitten niet op 'foute' plekken. Oftwel plekken die een zwangerschap onmogelijk maken of andere organen in gevaar brengen. Dat was een hele opluchting.
    Nu toestemming gekregen om verder te gaan IVF traject in. Eerst een voorlichting en dan 12 mei eerste afspraak om planning uit te rollen. Ben benieuwd!
    De Lucrin maanden zijn om, dus nu aan de pil om alles te blijven onderdrukken.
    Iemand enig idee of we dan vanaf 12 mei direct aan de slag gaan? En hoe lang duurt het dan ongeveer voordat je een terugplaatsing hebt?

Deel Deze Pagina