Clomid en verloop cyclus

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Anna1984, Jun 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anna1984

Anna1984 Lid

Jan 12, 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Na een periode van bijna een half jaar PCOS geconstateerd en deze maand begonnen met het gebruik van Clomid (50 gr. - 5 dagen 1 x per dag). N.a.v. echo's gehad en verwachting van gyneacologe was dat eitje rond 7 juni zou springen, gezien de groei.
    Nu zou ik dus rond de 21e of ongesteld moeten worden, of eventueel zwanger zijn..

Alleen het gekke is dat ik vanaf mijn eisprong een week lang zeer pijnlijke tepels heb gehad, dit nu eigenlijk over is, maar ook ongesteld lijk te worden. Veel last van mijn rug en bloedverlies.

Hoe kan dit nu? Gezien dit op zijn vroegst dus pas na het weekend, dinsdag oid, zou kunnen beginnen?:(

Kan dit een teken van innesteling zijn? Of komt een vroege menstruatie met gebruik van Clomid vaker voor?

Alvast bedankt!

Anna

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je kunt op grond hiervan niet zeggen of er een innesteling is of niet. Afwachten maar. Het kan komen dat je door de hormoonkuur van de clomid dit soort klachten krijgt.

Mirjam

Share This Page