mijn man en ik zijn nu in ronde 3 om zwanger te worden. ik ben twee dagen overtijd maar nog niets te bekennen, geen ongi en negatieve testen. nu wil ik heel graag om de dag vrijen maar afgelopen maand merkte mijn man dat ik heel erg met de vruchtbaarste dagen bezig was. hij zei mij dat hij niet alleen daarom wil vrijen. normaal geef ik meestal 2 keer per week het initiatief en nu natuurlijk veel meer. het vrijen vind ie prima maar niet omdat het "moet". kennen jullie dit en hoe hebben jullie dit aangepakt. ik wil mijn ei niet missen natuurlijk!!
hihi, herkenbaar... zelf merk ik aan mijn afscheiding dat 2 dagen erna mijn ei komt... dus zodra die afscheiding veranderd gooi ik mijn charmes in de strijd.. in het weekend zou het niet opvallen, maar door de weeks ben ik meestal bekaf en valt het wel op, dus als het af en toe eens voorkomt geen probleem, maar om de dag zou ook hier averechts werken...
ja dat is het want toch vaak zeg ik dat ik moe ben of lig ik al in bed wanneer hij van vrienden afkomt. maar nu blijf ik op hem wachten en wil ik zelfs vrijen haha. ik ben benieuwd wat de reacties zijn. mijn man wil ook graag een tweede maar het vrijen op "commando" heeft ie dus moeite mee..
Af en toe een beetje je zin laten zakken... dan weer laten toenemen.... en tegen de tijd dat je in ronde zes zit.... wil je man om de dag... en als er een keer twee dagen tussenzitten.... dan is er nog niets aan de hand... met twee keer per week heb je al een heel hoog percentage dat je raak schiet... Dus laat het gaan.... en geniet
Hier nooit op commando met elkaar gevreen vind ook dat dat de stemming verpest We doen het wanneer we zin hebben en niet omdat het moet.. Het lijkt me ook als het niet op een ontspannen manier gaat het niet lukt Veel succes in ieder geval !!
mn vriend vroeg zelf of ik al mn ei had... dus hier dat probleem niet gehad... vervelend, ik hoop toch dat jullie genoeg vrijen en snel zwanger mogen worden!
oo mijn man is ook zo plus hij heeft er nog een probleem bij waardoor zijn libido ook nog laag is maar zodra het tijd is om het evennnnn te doen wilt meneer niet meer.. ik heb nu gezet nou je trekt je dan maar af en doet het kwakje maar in en spuit en dat duw ik direct in mijn vagina klinkt heel kru,, maar als je een man hebt zoals mij koppig als een bok, lage libido door zijn ziekte tja en we worden al moeilijk zwanger zie ik dit nog als een natuurlijk oplossing voor thuis hoor . hahahah erg he p.s ik hou wel heel veel van hem hoor hahah maar soms mmmmm
wanneer we vrijen is het wel gewoon zoals daarvoor, met heel veel zin zeg maar. het is alleen het beginnen, dat doe ik nu meer gericht en meestal verleidt hij mij, zeg maar. genieten is inderdaad wat het meest belangrijk is!!
Joylinn, zo ging het bij ons ook in het begin. Maar nu is het toch de eer van mijn vriend te na dat ik nog niet zwanger ben, dus om de dag tijdens de vruchtbare dagen is nu geen probleem meer En als wij geen seks op commando zouden hebben, zouden we alleen nog in het weekend seks hebben. En mijn eisprong is meestal op een woensdag, de laatste keren wel in ieder geval. Hopen dat het gauw raak is!
Nou het duurde 3 jaar voor we zwanger waren van onze zoon en geloof mij er was geen andere optie meer dan moeten en dan ook nog : -Om de dag,met de eisprong elke dag -Kussen onder de kont -Op de zij liggen waar je eisprong is -Multi vits slikken -Onderzoeken ondergaan Dan maar geen romantische avonden meer Maar kwakje leveren !
Tsjaa ik kan me dr ook wel wat bij voorstellen.. Maar van de andere kant, als je het samen graag wil dan moet je er ook wat voor over hebben. En veel klussen is toch helemaal niet zo errug haha Die mannen moeten niet zo zeuren
kmoet zeggen... bij mij scheelt het wel sinds ik gestopt ben met de pil hoor... heb veel meer zin en niet alleen met de gedachte dat er een beeb van moet komen
Ik weet niet hoe het bij jou werkt maar misschien kun je hem uitleggen dat je rond je ei ook gewoon veel meer zin hebt? Dat is bij mij namelijk wel zo.. ook nu we even willen wachten met proberen ben ik vlak na mijn mens niet te houden En wij hanteren het gezegde: als je jeuk hebt, moet je krabben (Niet romantisch, I so know.. werkt wel)
hier het zelfde probleem hebben nu afgesproken dat i kzou zeggen welke dagen ik vruchtbaar ben en dat hij dan ook vrij is want hij heeft onregelmatige diensten en lange diensten zodat hi jdan niet bek af is. en dan zou hij me wel verleiden en laten merken dat hij t wil. het ook paar maanden zo aan zijn hoofd liggen zeuren moet nu want heb mij ei en dat is maar kort en neit heel de maand wanneer het jouw uit komt neit oz maar wel een beetje en dat werkt avenrechts dat kan ik je vertellen. dus nu hebben we het zo afgesproken zodat hij t wel weet maar het niet zo gedwongen is. kijken of t deze maand raak is en anders op naar de volgende maand vraagje hoe voel je welke kant je die maand je ei hebt en waarom dan op die zij liggen??
we zitten nu nog ´maar´ in ronde 3 dus als mijn man inderdaad de indruk krijgt dat het allemaal veel te lang gaat duren ziet hij misschien ook wel in hoe belangrijk het is om op de vruchtbare dagen te vrijen. hij wist sinds kort niet eens dat je maar 24/48 uur per maand vruchtbaar bent als vrouw, hij dacht 3 weken per maand, de weken naast je menstruatie. maar nu hij dit weet ligt het al wat anders.....
Er zijn maar weinig meiden die een eisprong voelen Daarom kon ik weten waar het eitje sprong En het liggen op de zij heeft in mijn gedachten met zwaartekracht te maken Alles om maar zwanger te worden...
Bij ons wilde mijn man het in het begin niet zo vaak doen. Ik probeerde hem dan elke keer te verleiden, maar het lukte hem dan nauwelijks of bijan niet om klaar te komen. Meestal wa dat juist in de buurt van mijn eisprong. Inmiddels (na een maand of 6) heeft hij een knop omgezet en wil hij juist graag weten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en hebben we afgesproken dat we dan ook juist vrijen. Dat gaat nu heel goed.
ik heb de 1e vier maanden ook alles uit de kast getrokken om manlief te verleiden en zelfs op een gegeven moment in bed ruzie gemaakt omdat het NU moest Mijn man gaf toen aan dat hij het idee had dat ik alleen wilde vrijen omdat we een baby wilden en zodra de vruchtbare dagen voorbij waren ik niet meer wilde. Daar had hij wel een beetje gelijk in dus toen heb ik het wat los gelaten en na 4 maanden vond mijn man juist ineens dat het wat vaker moest gebeuren om zwanger te worden. Uiteindelijk in maand 6 zwanger geworden terwijl we maar een paar keer hebben gevreeën.