1 april, kikker in je bil, die er nooit meer uit wil!

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Het is weer bijna 1 april!
    Heeft er iemand leuke ideeën wat je uit kan halen? We hebben nog 2 weken om daarover na te denken.

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik heb ooit 1x de sloten van mijn school dicht gesoldeerd als 1 april grap, waren ze niet zo blij mee hahahah ...

3. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Mijn vader is leraar op de basisschool, en een aantal jaar terug heb ik blauwe oogschaduw bij hem opgedaan terwijl hij 'sliep'. Helaas werd hij net wakker, dus kon ik mijn 'kunstwerk' niet afmaken:p Maar wat was ik blij toen ik hem aan het eind van de dag met een blauw oog(lid) zag, hahahahaha!! En hij zei ook echt van:"ik vond ook al dat iedereen mij zo raar aan keek vandaag":p

4. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb eerder mijn man een aanmaning gestuurd namens een erotiek bedrijf. Christien Le Duc geloof ik. Ik had helemaal een brief uitgetypt en het logo gekopieerd en geplakt in de brief en geschreven dat hij zijn bestelde artikelen nog niet betaald had, met de belachelijkste dingen erbij, want een " normaal mens" niet zou bestellen. Zoals een opblaaspop, penispomp etc... en ik heb de exacte bedragen overgenomen van de site en een totaalbedrag eronder gezet. Hij moest nog zo'n 120 euro betalen. Hahaha die kop van hem toen hij die brief las. En dan zeggen: "Maar maar ik heb daar helemaal niks besteld." Ik lag in een scheur.

Verder is het moeilijk om weer iets nieuws te verzinnen.

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Jel je brengt me op een idee meid!

6. Jel

Jel Niet meer actief

Haha, have fun. :D

7. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    haha Jel, die is wel heel erg goed, ik lig hier helemaal dubbel!:p Ik zie zijn gezicht *al ken ik jullie niet:p* al helemaal voor me, kan me helemaal indenken hoe hij erbij heeft gestaan, hahahahahaaa!!!

8. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    vorig jaar hadden wij negerzoenen aan mn ouders mee gegeven voor de kids daar... die zijn allemaal tussen de 16 en 20 daarzo... maar de doos hadden we al geopend en een aantal negerzoenen aan de onderkant opengebroken en een beetje uitgelepelt en weer gevuld met witte tandpasta :) en weer in de doos gezet... doos nog een keer laten vallen zo dat ze allemaal was gekneust waren en het dus niet opviel :)

ze vonden het maar raar en allemaal de doos 3x bekeken en gevraagt joh is dit een nieuwe smaak ofzo dat mint? ik vind de normale toch lekkerder ( maar dan is het wel een groot gezin dat als je wat op tafel zet het ook meteen opgaat XD)

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik ken iemand die eens op hyves aankondigde dat ze hun droomhuis hadden gevonden en gekocht aan de andere kant van het land en met 2 weken gingen verhuizen. Ze hadden zogenaamd niets gezegd omdat ze eerst zeker wilden weten dat het rond was.
    De beledigde reacties van vrienden en familie vond ik echt hilarisch

10. Haha Jel die aanmaning van Christine Le Duc.. :D
    Ik zou wel collega's voor schut willen zetten. Maar hoe? Ik zoek nog tips.. :D

11. Jel

Jel Niet meer actief

1 april valt alleen wel op een zondag dit jaar...

12. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

hm ik denk dat ik verloofd ben op facebook vanaf 1 april;))

heb wel eens toen ik 16 was een zware stem opgezet en mijn vriendje gebeld als de gemeente politie uit ..... dat hij nog een aantal boetes had uitstaan van zijn scooter, en dat hij dringend terug moest bellen op telefoonnummer (mijn eigen nummer gegeven) anders zou deze in beslag worden genomen..ik maar wachten
    dus ik bel hem later op, en vroeg hem waarom hij me niet had terug gebeld gaf hij aan dat hij alleen door de politie was gebeld;) was er goed ingestonken..

13. 2 april dan maar :p

14. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi grappig topic :D

Ik weet nog wel een grap, ook leuk om niet op 1 april uit te halen..
    Laat voor je lief (of wie je te grazen wil nemen) een briefje achter met de notitie dat hij Dhr. H.B. Gijs moet terugbellen op het nummer 0900 - 0161

De grap is: dit is het nummer van de Efteling en H.B. Gijs is natuurlijk niemand minder dan....Holle Bolle Gijs! :D

Ooit eens uitgehaald met mijn stiefvader..Hilarisch! Ipv een briefje kun je hem natuurlijk ook zeggen dat ie moet bellen. En uiteraard in de buurt zijn als ie gaat bellen! :)

En ja...vroeger van die 1 april-grapjes op school, zoals het krijt vh schoolbord vervangen door snoepkrijt en krijt in de bordwissers stoppen. Dat soort 'stoute' dingen ;)

15. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

haha hilarisch:D

16. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

deze vind ik ook leuk:D

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    bouillon blokje in de douchekop doen mehwhwhehehe.

Heb met Pasen een keer eieren gekookt, bhalve die van mn vader, die had ik 1 minuut gekookt zodat ie warm was.

Ik sloeg toen mn ei kapot tegenmn hoofd en vroeg aan mn pa of hij dat ook kon.

Ziehet eierstruif nog over zn brillenglazen lopen whaha

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    :D:D

Zulke streken heb ik al zoveel uitgehaald, dat mijn vader vast eerst van ei wil wisselen.. :(:D

19. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb twee jaar geleden bij mijn man een briefje onder de ruitenwisser gedaan. Ik heb erop geschreven (met een ander handschrift) "sorry voor de schade, ik heb geen geld dus ik kan de schade niet vergoeden maar het spijt me heel erg"
    Ik heb nog nooit iemand zo als een mongool om zijn auto heen zien rennen, kijken wat de schade was. Ik ben echt gestorven van binnen toen ik mijn lachen moest inhouden.

20. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Jel heb je die brief nog?

Deel Deze Pagina