Ik sta met een advertentie op marktplaats dat ik als gastouder zijnde, vraagouders zoek. Nu kreeg ik een mail via MP, naar mijn emailadres dus, dat iemand wel interesse had, met een paar vragen aan mij in mijn mailtje. Nu stuur ik haar dus een mail terug, krijg ik direct daarna een mail terug van: Delivery Status Notification (Failure)‏ Het emailadres van die persoon klopt dus waarschijnlijk niet. Wat moet ik nu? Ik heb al terug gereageerd maar dat weet zij natuurlijk niet. Hoe kan ik toch achter haar goede mailadres komen of andere gegevens? Ik weet niet haar achternaam en in het 'foute emailadres' stond ook geen achternaam verwerkt. Wat nu? Wil graag meer kindjes om op te passen. Maar zo schiet het niet op natuurlijk.
sorry met je vraag kan ik je helaas niet helpen. ben wat dat betreft een leek op de pc maar was wel even neiuwsgierig hoe je niewe job bevalt/ ben je al begonnen? lukt het allemaal? succes meid! liefs plurk
Hey Plurkie, wat leuk dat je er naar vraagt. Gaat goed hoor. Vanaf volgende week ga ik van start met 1 kind. Dus dan loopt dat ook allemaal.... Iemand anders die enig idee heeft hoe ik er achter kom?
Ik druk dus nooit op beantwoorden maar kopieer de email van diegene en plak deze in een nieuwe mail in de adres balk ... Miss dat het daar aan ligt ?
Ja ik heb gewoon op beantwoorden gedrukt. Het is ook een normaal adres hoor van @live.nl. Moet het dan anders? Nu even iets anders: de vrouw die mij mailde schreef de naam van haar kind en aangezien dat niet een alledaagse naam was, die je veel hoort, heb ik die naam neergezet in 'zoeken' hier op het forum. Nu is het heel toevallig allemaal maar een forummer hier heeft de voornaam van de vrouw en de naam van haar kind hier staan in een berichtje, en ik denk dat het bijna niet kan missen dat er sprake is over dezelfde persoon. Is het nu raar om die mede-forummer te benaderen en te vragen of zij het goeie emailadres van haar heeft? Ik zou dan ook niet weten wat ik aan de vrouw die mij gemaild heeft moet zeggen hoe ik aan haar goeie emailadres kom. Dat word wel een raar verhaal, haaha...
Ik zou niet weten waarom je het niet zou kunnen vragen, zou het gewoon doen ... Vragen staat vrij zeggen ze altijd ..
zou het ook doen ff int kort uitleggen .. zei is opzoek naar jouw en jij naar haar dus .. gewoon proberen
Ik heb eerst even iets anders geprobeerd. In haar emailadres kwam het woord 'lovey' voor maar misschien zit daar de fout en moet het 'lovely' zijn. Dus ik heb een mail gestuurd naar 'lovely' nog wat.... en kijken of dat misschien wel klopt.
ohhke , en geen mail terug gehad ( die delivery....blabla ) volgens mij moet je die dan meteen krijgen..
Nee ik heb nog geen delivery notification gehad, dus waarschijnlijk bestaat hij wel. Heb ook een gedeelte van het emailadres gegoogled en toen kwam ik uit op een twitterpagina van iemand met dezelfde voornaam, dus het zou d'r maar zo kunnen zijn.
Ik heb niet alle reacties gelezen dus misschien staat het wel al in maar je moet niet replyen op de mail want dat is een automatische mail van mp, je moet reageren op de link die in je mailtje van mp staat en dan via mp een bericht sturen Snap je wat ik bedoel?
ik snap wat je bedoeld. Maar ik denk echt dat zij een spelfout in haar emailadres heeft gemaakt. Ben druk aan het googlen geweest en kwam volgens mij zelfs op hyves uit bij haar. Dus ik wacht nu op een berichtje van haar terug.
Ik heb het even anders gedaan. Ik heb geen reactie terug ontvangen via dat emailadres en heb haar nu benaderd via hyves want het kan niet missen of ik heb haar hyves gevonden. Ik heb gezegd dat ik haar na enig speurwerk gevonden heb. En dat is ook zo...
Is goed! Ik heb alleen nog niks gehoord. Maar iemand hoeft ook niet elke dag alle uren aan internet gekluisterd te zitten natuurlijk.... Dus misschien moet ze het nog lezen!