Zit net heel je verhaal te lezen, en schrik er allemaal van zeg! Wat een hoop ellende zo opeens meid! Kan me voorstellen dat je er van uitging dat de echo als eerste gewoon goed zou zijn geweest Ik ben erg benieuwd of je ondertussen de uitslag al gekregen hebt! Ik duim iig dat alles goed was! Sterkte!
pffff, wat een spanning zeg! Ik was erg beniewd of de uitslag al bekent was en heb zelf het ziekenhuis gebeld. De assistente vertelde me dat de uitslag binnen was maar dat de dokter daarover contact met me op zou nemen.... Ik kon wel huilen en heb een half uur misselijk op de bank gezeten. En toen belde de arts.. het is een GOEDAARDIG gezwel en een lichte borstontsteking. Ik ben geloof ik nog nooit zo opgelucht geweest. Ik moet wel tijdens de borstvoedingsperiode een aantal keer op controle komen en daarna 1x per jaar. Nu is het tijd voor een feestje
Wat fijn. En ook niet verkeerd om nu even onder controle te blijven. Je dag kan denk ik niet meer stuk. Fijne avond.
Wat een lieve reacties, echt hartverwarmend. Bedankt! Heel lief dat jullie allemaal zo mee hebben geleefd.
tjee meis, wat geweldig!!! ik vier ook een feestje met je mee hoor, ben zo blij voor je! Trek de champagne maar open!