baby dood in huis gevonden

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by acire, Mar 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. acire

acire Fanatiek lid

http://www.ad.nl/rotterdam/voorneputten ... haald.html

HELLEVOETSLUIS - De politie heeft gisteravond een zestien maanden oude dode baby uit een woning aan de Snoek in Hellevoetsluis gehaald.

Het meisje, Cerise, werd onder het bloed aangetroffen in haar bedje. Zowel de moeder van het kind als haar vriend zijn gearresteerd; zij hadden zelf 112 gebeld. De politie wil niet bevestigen dat het kind is omgebracht, maar spreekt van verdachte omstandigheden. Vandaag wordt sectie verricht op het lichaampje.

Vijf maanden geleden was er ook al een drama in dezelfde woning. Toen pleegde de echtgenoot van de vrouw zelfmoord. Buren zeggen dat er al vier jaar sprake is van ellende, bestaande uit luidruchtige ruzies en politiebezoek.

Een buurvrouw zegt dat ze de baby enkele weken geleden nog had gezien met een enorme bult op haar hoofd. ,,Haar moeder zei toen dat ze was gevallen,’’ vertelt ze.

Volgens de buren was het de laatste dagen juist verdacht stil rond de woning. Daarvan waren de gordijnen altijd dicht en de ramen altijd gesloten, zeggen ze.

De moeder bezocht al enige tijd het Van Weel Bethesda Ziekenhuis in Dirksland, omdat haar baby kampte met groeistoornissen. Het kind zag altijd ook heel bleek. De kinderbescherming hield zich al enige tijd bezig met het gezin, waarvan ook een 6-jarig meisje deel uitmaakt. Zij is elders ondergebracht.

ik plaats normaal dit soort berichten niet, maar dit is bij mij in de straat gebeurd.
    dan komt het ineens heel dichtbij.
    vind het echt zo erg, ben er gewoon verdrietig van

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    He bah meid... wat een verschrikkelijk bericht en dan ook nog bij jou in de straat! Kan me voorstellen dat je er erg van ontdaan bent. Veel sterkte!

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    He jakkes. Zo dicht bij dan ineens! Sterkte!

4. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    jee dan is het niet meer een verhaal van ergens in nederland he.Wel een naar idee dat het zo dichtbij is.

lijkt me verschrikkelijk om zoiets in de buurt mee te maken

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

VRE-SE-LIJK....

Meer woorden heb ik er niet voor maar.....het is nog niet gezegd dat ze een onnatuurlijke dood is gestorven, laten we dat niet vergeten.

6. acire

acire Fanatiek lid

dat is waar. het is niet zeker.
    toch is het erg verdacht dat ze onder het bloed gevonden is.
    ook of de ouders er iets mee te maken hebben is niet zeker.
    gisterochtend liep ik er nog langs en er stond een politieauto, had toen geen idee wat er gebeurd was.
    van m'n vriend hoorde ik dat het op hart van nederland was.

verder weet ik niet wat ik moet zeggen, ik vind het gewoon vreselijk oor het meisje en kan er met m'n kop niet bij dat het hier is gebeurd.
    beetje naief misschien maar ik dacht dat dit soort dingen hier niet gebeurden(als er sprake is van een misdrijf)

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik vind dit een bericht die onder het kopje "Schokkende berichten" valt.

Ondanks dat dit een vreselijk bericht is waar je niet altijd je ogen voor kan of mag sluiten, doe ik het topic wel op slot.

Graag hiervoor jullie begrip,
    Kiki,
    Moderator.

Share This Page