Erg pijnlijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sabrina24, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

Ik heb echt zeer pijnlijke borsten al vroeg in de zwangerschap
    verloor is wat vocht uit mijn tepels dit waren druppeltjes.
    Echter wordt dit steeds meer en gebruik al weken compressen anders loop ik met natte shirts.
    Alleen wordt dit ook erg pijnlijk ik voel het gewoon aankomen dat ik weer vocht uit mijn tepels ga verliezen net of ik hele harde tepels (de boel een beetje samentrekt of verkrampt nou ja erg moeilijk uit te leggen) krijg tot het pijnlijke aan toe.
    Soms druk ik dan ook even aan de zijkant van mijn borsten zodat het vocht er "sneller of makkelijker" uitkomt en dan ben ik van die pijn af.

Is dit wel normaal? dat het zo pijnlijk kan zijn

Vannacht werd ik ook wakker en echt letterlijk mijn hele shirt was kleddernat van het vochtverlies uit mijn tepels ik verlies duidelijk geen druppeltjes meer of kleine beetjes.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb er niet zoveel last van. Voor mijn zwangerschap ook nooit pijn in mijn borsten gehad. Nu wel iets, maar ze jeuken meer.

vochtverlies weet ik niet, maar een vriendin van me heeft echt ook heel erg veel pijn aan haar borsten. Ook eigenlijk gelijk al. Nu is ze 24 weken en ze moet er echt niet aan denken om borstvoeding te geven zoveel pijn heeft ze.

3. Bedankt voor je antwoord!

Ik ben nu 23 weken zwanger zo en zo ga ik het nog even met mijn VK bespreken hoor!

Maar omdat ik ook opeens zoveel vochtverlies had was ik toch bang voor een ontsteking of iets anders dergelijks.

Deel Deze Pagina