een nieuweling

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door lil devil, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lil devil

lil devil Lid

26 okt 2008
    16
    0
    0
    kapster, alpha hulp
    tilburg
    hallo iedereen, ik ben nieuw hier op de site.
    ik heb mezelf de nickname lil devil gegeven omdat ik liever niet wil, dat iemand die ik persoonlijk ken, zich met dit onderwerp gaat bemoeien, omdat ik eht er best moeilijk mee heb.
    ik ben bijna 20, eb ben werkzaam als kapster, in een salon in tilburg
    ik heb een vaste vriend waar ik heel gelukkig mee ben.
    ik heb altijd al jong moeder willen worden, dat is een wens, geen bevlieging. ik ben aleens zwanger geweest, maar door omstandigheden, moest ik er toen voortijdig mee stoppen, met mijn nieuwe vriend wil ik heel graag een kindje. ik heb al eerdere malen gedacht zwanger te zijn, maar telkens bleek dat niet zo te zijn. dat ws een grote teleurstelling, maar nu voelt het anders dan normaal heb allerlei verschijnselen, maar weet niet precies, of dat ook hoort bij zwanger zijn
    maar als jullie willen kunnen jullie reageren op mijn verhaaltje: jong moeder worden... ik hoop dat jullie mij een beetje willen helpen, en ik hoop hier steun te vinden die, ik in deze prille tijd kan gebruiken
    groetjes lil devil :D

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum :D

3. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    ik wens je echt heel veel succes met zwanger worden en hoop dat je wens in vervulling gaat.. steun kun je zeker wel krijgen.

groetjes Daphne

4. DarMic

DarMic Lid

16 okt 2008
    22
    0
    0
    Zwitserland
    Welkom op het forum! Ikzelf ben 38 en heb pas de laatste 2 jaren de 'moederkriebels', kan me dus niet echt vinden in het 'jong moeder worden'. Maar ieder zijn eigen keuze!
    Ik wens je veel succes met het zwanger worden!

5. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

6. elly86

elly86 Lid

26 okt 2008
    6
    0
    0
    ass. begeleider
    Assen
    hoi lil devil.

ik kan mij in jouw verhaal wel vinden. Ikzelf ben op 20 jarige leeftijd zwanger geworden, dit was een zeer bewuste en weloverwogen keuze van mij en (nu) mijn man. ik heb ook altijd jong moeder willen worden en ik kan je vertellen dat ik er voor 99% altijd van geniet! Ik vind wel dat er een goede basis moet zijn, voor mij waren dat een stabiele relatie, een eigen huis en eigen vaste inkomsten. Natuurlijk wil ik niet zeggen dat je er niet aan moet beginnen als je dit niet hebt, maar dat was voor mij persoonlijk wel een must. :D We zijn nu net zwanger van onze tweede en zijn er heel gelukkig mee! Als jullie beiden achter de keuze staan van jong een kindje krijgen dan zou ik zeggen, go for it! Er zullen altijd mensen zijn die er een andere mening op na houden, maar is dat echt belangrijk?! NEE! :D

succes ermee en vergeet vooral niet te genieten van alles wat komen gaat.

7. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    He hallo!

Welkom op het forum. Grappig ik ben ook kapster :D. Succes met zwanger worden!

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    welkom! :D

9. Thomie

Thomie Actief lid

2 okt 2008
    297
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Welkom op het forum

Van reacties die je zou krijgen van anderen die het te vroeg vinden en zo moet je je zeker niets aantrekken. Iedereen beslist zelf wanneer hij aan kinderen wil beginnen of niet. Als jullie er klaar voor zijn waarom niet. Het is niet omdat je 20 bent dat je geen goede moeder kunt zijn. Trek je niets aan van wat anderen zeggen. Als jij en je vriendje het willen, ga ervoor zou ik zeggen. Veel succes

10. lil devil

lil devil Lid

26 okt 2008
    16
    0
    0
    kapster, alpha hulp
    tilburg
    bedankt voor jullie steun. soms is het wel moeilijk jah, dan wordt er gezegd: maar je bent nog zo jong..! :confused: dat weet ik, maar dit is echt iets wat ik wil. ik heb het altijd al geroepen, en idd, jonge moeders zijn ook goede moeders, en als het kindje een eerlijke kans krijgt: woning, inkomen,vaste relatie, dan vindt ik dat andere mensen niet mogen oordelen. :)
    ik weet zeker dat ik mijn kleintje een goede opvoeding kan bieden, met alles wat daarbij hoort. 8)
    ik weet nog steeds niet of ik nou zwanger ben, de ene dag zijn de verschijnselen minder als de andere, maar ze zijn zeker aanwezig...nog een paar daagjes en dan weten we het zeker, ik hoop het zo :D
    gr dikke kus :p
    lil devil

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

12. elly86

elly86 Lid

26 okt 2008
    6
    0
    0
    ass. begeleider
    Assen
    en lil devil, mag je al testen? Ben erg benieuwd! :D

Liefs, E

13. lil devil

lil devil Lid

26 okt 2008
    16
    0
    0
    kapster, alpha hulp
    tilburg
    heey heey

jah, ik mag morgen gaan testen,ben ook echt heel benieuwd, echt een opgeblazen gevoel.
    echt niet normaal meer hahaha
    maar we zullen het zien, ik hoop op een goede uitkomst
    xxx lil devil :D

Deel Deze Pagina