Over een maand of 3 mag ik ook weer een nieuwe foon bij mijn abbo uitzoeken. Nu ben ik al even in de winkel geweest om te kijken (mijn telefoon is op vakantie stuk gegaan (glas maar doet het wel nog gewoon) en nu had die verkoopster over evt. een smartfoon. Hebben jullie hier ervaring mee? Wat ik belangrijk vind op de foon is een goede camera en filmstand. Nu heb ik een sony xperia neo en ik vind het een onding. Foto's niet haarscherp (ja ik weet het is geen spiegelreflex maar toch), hij loopt steeds vast. Internet gebruik ik nu niet, maar misschien dan wel als ik een abbo erbij kan voor niet al te duur internetbundel. Dus ervaring is welkom of van andere foons.
Ik heb een HTC one sv Kost me 34.- euro in de maand 150 belminuten Onbeperkt internet Onbeperkt sms'en Bij hi was dat
Ik heb een Samsung galaxy s3 Echt een heerlijke telefoon! Ik heb er prepaid t-mobile bij. Waardeer met een 10tje op en daar krijg ik 300 smsjes voor en 350mb Internet. Thuis surf ik via mn wifi en bellen doe ik bijna nooit Ik ben zeer tevreden zo!
Als het vooral om foto's gaat kan ik echt de Sony Xperia Z aanraden.. Ik heb een S3, mijn man een Xperia Z en die foto's zijn echt superscherp! En ook een fijne telefoon
Ik heb de Samsung Galaxy S4 en die is op dit moment de smartphone met beste camera en scherm. En het is echt ongelooflijke kwaliteit. 13 megapixel. Full hd amoled scherm van 5 inch.
Hier een iphone 4 en echt een fijne telefoon. Snel, loopt niet vast, goede camera Vriend heeft samsung s3. Ook fijne telefoon, alleen vind ik hem te groot en die hapert wel eens. Beide abbonnementen rond de 38 euro.