Jongens en meisjes kamer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amberamir, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberamir

amberamir Lid

4 jan 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Wij zijn in verwachting van een zoon en hebben een dochter van 2 jaar die een super leuke roze kamer heeft. We hebben twee slaapkamers, de baby kan in het begin bij ons op de kamer dan moet hij bij mijn dochter.

Hebben jullie ideeën en/ of foto's van een jongens en meisjeskamer? Via Google kon ik niks vinden.

Nu heb ik wel zoiets van eerste halfjaar/ jaar gewoon de baby in ledikantje bij ons op de kamer. De commode staat in de kamer van mijn dochter, wil misschien gewoon witte assecoires toevoegen om het neutraal te houden voor de jongen. Of is dat zielig helemaal geen blauw in huis?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Ach denk niet te veel in roze en blauw zou ik denken... Ik had een neutraal kamertje voor mijn dochter omdat we niet wisten wat het zou zijn. Olifantje elmer is dan echt heel leuk. Daar zitten allerlei kleuren in. Dan kun je de kant van je dochter roze nemen en die van je zoontje blauw... of gewoon eeen van alle andere kleurtjes.

Nog een oranje met rode kast van ikea erbij... kleurig maar je kunt alle kanten op

Bijgevoegde bestanden:

3. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Hier weten we nog niet wat we krijgen.
    Heb gekozen voor zilver en grijs op de muren ect.
    Vind zilver een kleur die bij allebei past. Misschien is dat iets?
    Of de muur lime?oranje of rood verven. Dat kan dan voor beide.

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Sjaantje, die van jouw is ook errug leuk.
    En idd ook heel uni

Deel Deze Pagina