Ervaring ultra gevoelige midstream zwangerenkids

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Pipo30, Sep 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Lieve meiden,
    Ik heb bij een zooitje ovulatietesten van zwangerenkids een ultra gevoelige zwangerschapstest midstream gekregen.Nou was mijn vraag:Heeft iemand hier ervaring mee?zijn ze gevoelig?En betrouwbaar?
    Alvast bedankt.

2. Paddy123

Paddy123 Niet meer actief

Bij mij gaven de ultra gevoelige midstreams heel duidelijke strepen en was niet zwanger. Dus nee ik ben er absoluut niet tevreden over.
    De ovulatietesten daarentegen zijn wel goed en gebruik ik nu nog!

De "normale" testen van z&k zijn volgens mij ook goed.

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ok, bedankt voor je reactie.Niet erg betrouwbaar dus.

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Verder niemand?

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Ik heb dezelfde ervaring.. Valse strepen, duidelijke strepen zelfs en ik was/ben niet zwanger!

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Klinkt niet veelbelovend dus.In ieder geval bedankt!Ik zal hem dan niet als eerste test gebruiken,mocht dat überhaupt nodig zijn,want ben nu nog aan het wachten op een eisprong.

7. Lotus87

Lotus87 Actief lid

Aug 15, 2014
    104
    0
    16
    Ik heb deze test twee keer gedaan, en beide keren een duidelijke streep. Of het is vroeg misgegaan of het was vals positief maar ik ben uiteindelijk alsnog ongesteld geworden. Zou hier nooit meer mee testen om teleurstelling te voorkomen.

8. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Ik heb ze ook gebruikt. De dipsticks van z&k gaven altijd streepjes bij mij. Maar de midstream bleef omo, tot ik op 8dpo positief testte ermee en zie banner :) ik ben over de midstream dus heel tevreden.

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik ben er heel tevreden over! Geen valse strepen en die testen waren bij mij het duidelijkst van allemaal:)

10. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ok, dus er zijn wel positieve verhalen.Ik vind het zo lastig, want als ik hier lees op zp, lijken er gewoon geen betrouwbare testen te bestaan.Overal is wel wat mee.in ieder geval bedankt allemaal

11. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens, het zijn mijn favo testen. Ze zijn heel gevoelig.

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

Mar 27, 2012
    6,134
    1
    0
    Dat hangt er gewoon vanaf wanneer je test. En of je gevoelig bent voor tuustrepen.
    Als je op nod test of dag ervoor zijn de meeste testen wel betrouwbaar. Cb digital is meest betrouwbaar en geeft geen twijfel op of na nod. ;)

13. Paddy123

Hoi meid!
    Vriendin van mij is zwanger en had nog testen over. Toevallig de ultra gevoelige midstreams van z&k. Ik was er gisteren en moest meteen aan dit topic denken dus heb ik samen met haar zon test gedaan.
    Ik zit momenteel op cd3 dus ik ben ongesteld.
    Hierbij de test met streepjes.. Het is turen ik weet het maar ze geven wel degelijk vals positief aan. Bovenste is na 3 min onderste is na 10 min.
    Btw; ik heb op nod getest en m'n testen waren negatief.

Toen ik deze nog kocht had ik altijd zon hoop dat ik zwanger was, maar werd telkens toch ongesteld. Had contact opgenomen met z&k en zij vonden dat ik wel degelijk zwanger was geweest maar dat dit mis was gegaan.. Yeah right.. ;)..

Attached Files:

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    OK,bedankt!Nu weet ik zeker dat ze dus niet betrouwbaar zijn als je een tuurstreep hebt.Wat lief om dat even voor mij te doen!Wordt enorm gewaardeerd!Heel erg bedankt voor de moeite en het meedenken!

15. Paddy123

Ja het was eigenlijk puur toeval want m'n vriendin en ik hebben die lading toen samen besteld en ik had ze weggegooid en bij haar lagen ze verstoft in de kast haha. Ze wilde ze weggooien en toen bedacht ik me dat ik net zo goed meteen "bewijs" kan laten zien in je topic!
    Het is gewoon niet leuk als je bv op 10dpo test en zon test krijgt. Je krijgt dan zoveel hoop (althans ik) en het deed me heel veel pijn dat ik gewoon op 14 dpo ongesteld werd.
    Het kan natuurlijk dat ik een "streepjesplasser" ben, maar ik heb het op geen 1 ander merk test dus lijkt me beetje sterk.
    Succes meid en ik hoop dat als je de test toch doet je gewoon meteen een super knaller hebt dan zal ie waarschijnlijk niet vals zijn ;)!

16. nono

nono Niet meer actief

Echt.. geen Z&K hier meer.

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Nou,over de ovulatietesten ben ik erg te spreken.Daar heb ik deze bijgekregen.Dus vandaar dat ik om ervaringen vroeg.Maar de ovu's werken echt super,ik heb het wel even gecontroleerd met de cb digi..maar het klopte perfect!

18. Paddy123

Klopt! Deze gebruik ik ook nog steeds :).
    Het zijn volgens mij ook alleen de ultra gevoelige testen waar je mee moet oppassen voor vals positieve streepjes. De normale versie (dipstick en midstream zwangerschapstesten) zijn naar mijn weten gewoon goed..

19. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben zowel over de ovulatietesten als de zwangerschapstesten van Z&K heel tevreden. De zwangerschapstesten zijn altijd omowit hier als ik niet zwanger ben. Toen ik wel zwanger was, had ik op de Z&K midstream als eerste een mooie duidelijke streep.

20. Marknes

Marknes Actief lid

Aug 1, 2012
    240
    75
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Ik heb maandag zo n test gedaan en er kwam een roze streepje, hoef niet te turen maar is niet zo duidelijk als de controlestreep. Vanmorgen weer een gedaan en zag er ongeveer hetzelfde uit. Zaterdag is mijn nod... Nu weet ik niet wat ik ervan moet denken:cool: . Ik heb ze vorige ronde ook gebruikt en toen was het wel echt Omo wit

Attached Files:

Share This Page