Hcg in de urine "schommeld" wel maar dat heeft meer te maken met de concentratie van je urine. Hcg in bloed schommeld niet. Of t stijgt of t daalt.
Hey allemaal. Bedankt voor jullie reacties. Het schept toch wel weer hoop. Maar misschien moet ik dat niet hebben. Al heb ik dat niet onder controle hihi. Het is ook onverwachts hoor. Ik was aan de pil, was ongi daardoor en moest op zaterdags de pil slikken maar dacht er door omstandigheden pas woensdags aan. Mijn zus zei dat je de eerste week na de stopweek juist vruchtbaar bent. Ik zei dat het niet zo was, dat je vruchtbaar bent rond de 2e week na je ongesteldheid. Met de pil schijnt dat dus anders te zijn. Daarom onzeker. Ik denk niet dat het meteen raak is maar door al mijn gefantaseer wil ik het ineens erg graag. Ik had vd week een klein bloedje in mijn ondergoed. Ik dacht dus dat ik ongesteld was geworden. Maar er kwam niks bij aan bloed. Dus toen kreeg ik argwaan en dacht ik aan een innestelingsbloeding. Als het goed is komen die sensitesten straks. Kan je daar gelijk mee testen of moet ik tot morgenvroeg wachten? Zelfs een dag geduld kan ik slecht opbrengen wat een slechte karaktertrek
Echt, hoe kún je dit zeggen? Iedereen die 2 letters leest over hoe hCG werkt, wéét dat hCG in een goede zwangerschap alleen maar kan stijgen. Dalen is foute boel. Ik word hier zo geergerd van... In een goede zwangerschap moet hCG elke 48-72u verdubbelen. Dat is waar je naar zoekt als je kijkt of testjes 'oplopen'. Om testjes goed te kunnen vergelijken is het belangrijk dat je test met hetzelfde merk en met urine die ongeveer even geconcentreerd is. Want, dat wordt hierboven terecht opgemerkt: als je urine niet geconcentreerd is, dan kan je test lichter uitvallen. Als je vanmiddag nog wilt testen, hou dan 4u je plas op en drink niet meer. Dan zal je urine behoorlijk geconcentreerd zijn (nog geen ochtendurine, want dat is na een uur of 8, maar da's overdag wel erg veel gevraagd ).
Niet meer drinken en 2 a 3 uurtjes niet plassen zodat je urine wat geconcentreerder is dan kun je hem straks nog wel eens proberen.
Ohh super bedankt voor de tip! Ik houd de boel lekker op. Moet toch wachten op pieter post Dankjewel!!
Ik weet niet hoe ik hem moet toevoegen, de nieuwe foto, maar ook deze sensitest spierrrwit. Dus vals alarm.. Helaas! Maar Madelein? Zo goed als wit? Dat is toch niet helemaal wit? Die van mij is echt spierrrwit...
Wat balen zeg... Irritant he die streepjes..?! Nee maar te wit om nog hoop te hebben . Dus lekker weer een wijntje bij het eten vanavond!