Ik heb hier foto s van de afgelopen 4 dagen Van vrijdag tot maandag wat zien jullie en wanneer was t beste moment om te klussen, ben een nieuwling hier alvast bedankt voor jullie wijsheid. Zit momenteel in ronde 4 miskraam gehad in januari.
Ze zijn errug klein en dus moeilijk te zien. Volgens mij was de middelste positief toch? Ik zorg altijd voor extra klusmomenten op de dag van en de 2 dagen erna.
Hi littlegirl, Het bestand was te groot dus moest m kleiner maken, als je erop klikt wordt de foro vergroot. Ok wij hebben idd ook op de dag van de middelste ov test geklust, is het niet vreemd dat ie 3 dagen lang positief is? Za zo en maandag? ❤
Als de middelste test van zaterdag was dan was die positief. Je ei springt dan binnen 2 dagen dus uiterlijk maandag. Dus zolang je het tussen zaterdag en uiterlijk maandag gezellig hebt gemaakt (bijv vrijdag en zondag) dan zit je helemaal goed qua timing.
Als de middelste test van zaterdag was dan was die positief. Je ei springt dan binnen 2 dagen dus uiterlijk maandag. Dus zolang je het tussen zaterdag en uiterlijk maandag gezellig hebt gemaakt (bijv vrijdag en zondag) dan zit je helemaal goed qua timing.
Hoi RogiJuli, Bedankt voor je reactie. Ja hebben we gedaan vrijdag zaterdag en maandag gezellig gemaakt. ik ga vandaag nog een ov test doen en kijken of ie nog positief aangeeft. Is dat trouwens normaal dat ie vanaf zaterdag tot gister positief aangaf.
Alleen die van zaterdag is positief. De andere zijn wel heel donker (vervelend nukje van de kruidvat testen), maar positief zijn ze niet
@sophia84 Hij was niet zaterdag tot gister positief. Hij is alleen positief als de test streep net zo donker of zelfs donkerder is dan de controle streep. Als t een lichtere streep is dan is de ovulatietest negatief. Een ovulatie test reageerd op het lh hormoon wat ten alle tijden aanwezig is in het lichaam van een vrouw. Hij word alleen positief als je een piek hebt dus 2 dagen voor je eisprong. Je test van zaterdag was positief en die andere waren negatief. Je geeft aan dat je zaterdag geklust heb dus dan zit je qua timing helemaal goed!
Ik wou zeggen, ik zie maar 1 positieve test. Een ovulatietest werkt anders dan een zwangerschapstest. Een ovulatietest is alleen positief als de teststreep hetzelfde of donkerder is als de controlestreep.
Ok dacht dat ze positief waren die van zaterdag was naar mijn gevoel gewoon wat knallender. Dan weet ik dat ik in ieder geval thnx.
Thnx loraine, Ja wist niet dat ze allemaal zo donker moesten zijn! Ik vond het al raar HahH amateurtje hierzo, maar thnx all ❤
Maar als hij zaterdag knalt, dan volgt de eisprong tussen zaterdag en maandag. Echt zeker ben je dan niet van de exacte dag, toch? Is het dan aangeraden om toch maar alle dagen in die periode te klussen of is dat niet slim ivm spermakwaliteit?
Elke dag klussen in die dagen kan echt geen kwaad. Deed ik ook en ben toch echt 2 keer zwanger geworden. Zolang er ongeveer 24 uur tussen de zaadlozing zit is het prima.
Mannelijk sperma blijft normaal gesproken zo'n 3 dagen goed, een eicel maar 24uur. Zodra de eicel er is wil je dus direct de zaadcellen hebben. Dus als je zaterdag en zondag zaadcellen "aanlevert" is de kans groot dat de zaadcellen als het ware op je eicel aan het wachten zijn andersom wacht de eicel minder op de zaadcel.