Blaasontsteking???

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door kirsten1988, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Beste verkoskundige..
    Afgelopen week heb ik me eisprong gehad en daarvoor natuurlijk veel geklust. Nu heb ik eigenlijk na me eisprong pijn bij het plassen en moet vaker. Nu heb ik al eens eerder blaas ontsteking gehad en dit was dan continue pijn bij het plassen nu is het alleen bij het begin. Toch maar een potje bij de dokter inleveren of kan het ook komen door et
    Vele klussen? Voor de rest heb ik geen pijn als ik net klaar ben met plassen wel vind ik me urine stinken.

Hopelijk is mijn verhaal duidelijk

Gr. Kirsten

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi kirsten,

Laat voor de zekerheid je urine nakijken, Deze symptomen horen ook bij een blaasontsteking.
    En duimen dat het raak is!
    Imke

3. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Dank je wel voor je bericht. Mag je wel antibiotica slikken of is dat slecht? Bij onze huisarts lever je het potje in controleren ze het en je krijgt een recept je hebt geen contact met je huisarts zelf nl
    Gr.

4. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Beste verloskundige
    Het is idd blaasontsteking vanmiddag antibioticakuur halen en dan hopen dat het snel weg is. Kan dir antibiotica kwaad?

Gr. Kirsten

5. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het ligt eraan welke AB.
    Er zijn AB die kunnen in combinatie met een zwangerschap. Dus kijk het even na in de bijsluiter of vraag het aan de apotheek.
    En vraag anders een andere die wel mag.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina