vechtsport en beebwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dragonfly, 3 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Hey hoi,

Ik heb sinds gisteravond ineens een brandende vraag. Misschien dat iemand me hier een antwoord op kan geven.

Ik zit op een vechtsport en het gaat er best ruig aan toe. Gisteravond weer trainen en toen waren we bezig met verwurgingen, messteken en slaan. We mogen alles doen om los te komen (slaan, haar trekken, knietjes geven enz.) en rollen dus regelmatig over de grond. Het kan dus gebeuren dat je een elleboog, voet, knie oid. in je buik geplaatst krijgt.
    Ik zit nu een week voor mijn nod. Gisteravond toen ik thuis kwam vroeg ik me ineens af of het allemaal ook kwaad kan.
    Ik bedoel, het zou kunnen dat er op dit moment een innesteling plaats vind. Ik weet dat wanneer dat zo zou zijn de vrucht nog heel erg klein is nog en goed verpakt zit in je lichaam, maar kan dit invloed hebben op?
    Kan iemand me hier iets over vertellen?

Groetjes Fly

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Volgens mij kan het nu nog geen kwaad.
    Maar zodra je bm boven je schaambeen uitkomt (met 10-12 weken dacht ik) dan kan het zeker wel kwaad.
    Dan kan een verkeerd knietje een miskraam betekenen.

Ik denk dat je deze vraag het beste even aan de vk's kan stellen op het forum.
    Zij weten ongetwijfeld of het nu al kwaad kan of niet.

3. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Oke, ga ik doen. Bedankt voor je antwoord.

4. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi Dragonfly,

Ik zou als ik jou was wachten totdat je echt een positieve test hebt en dan zou ik er gelijk mee stoppen, maar dat ben ik hoor! iK ben gewoon erg voorzichtig. In principe moet het zo zijn dat als het eitje vast zit, dat het dan ook goed vast zit. Tot een bepaalde tijd kan het dan geen kwaad, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen!

Groetjes
    Banjabes

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    kijk maar naar die bekende NLse kickbokster die was zo aan het sporten en ze wist niet eens dat ze zwanger was en ineens was ze bevallen.
    Dus het kan wel maar ik zou het risico niet nemen als ik jou was.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je hebt deze vraag ook gesteld bij de vk. 2 keer dezelfde vraag stellen is niet toegestaan. Ik doe deze dicht.

Deel Deze Pagina