Hey daar, 19 juli ben ik gestopt met de pil na 10 jaar gebruik. Wel altijd een stopweek gehad tussendoor. Vanaf 26-juli zijn we ervoor gegaan. Ik werd maar niet ongesteld en had 2 weken geleden toch maar een test gedaan. Negatief... Maarja wat wil je zo kort na het stoppen met de pil. 10 jaar = 10 maanden zeggen ze toch??? Deze week onwijs veel pijn in me buik gehad, ongesteldheidskrampen??? Dus dan maar toch een maandverband in. Maar nee... nog niet ongesteld. Afgelopen donderdag een test gedaan.... Wat denk je!!! 2 streepjes!!!! Dus ondanks dat ik niet ongesteld ben geworden toch zwanger. Uiteraard ga ik maandag/dinsdag toch even langs de dokter voor de zekerheid!!! Wat denken jullie??? (mijn moeder was ook altijd (3x) binnen een maand zwanger, ik loop dan nog achter hahaha) x
Ik was op 4 feb gestopt met de pil na zo'n 9 jaar en op 7 maart had ik een positieve test in mijn handen! Gefeliciteerd dus
Geen ervaring mee, maar onwijs gefeliciteerd! Mocht je twijfelen aan de streepjes, zou ik de Clear blue digital met week indicatie nog even doen. Dan kan je er echt niet meer omheen
Jah het kan!!! Was hier (bovenverwachting) ook het geval! Die zogenoemde 'menstruatie' krampjes, kunnen best van de innesteling zijn. Die heb ik ook gevoelt. Dacht dat ik ineens ging leeglopen van de menstruatie. Paar dagen laten een posi test in handen en toen werd het me ineens duidelijk. Gefeliciteerd!!!!!
Het kan zeker weten! Maanden ontpillen is niet voor iedereen nodig. Ik was ook na 10 jaar de pil, waarvan 3 zonder stopweek, in ronde 1 al zwanger. Ik denk dat ik je dus gewoon mag feliciteren
Hai allemaal!!! Wordt nu toch wel erg spannend hoor Morgen maar even een clearbleu halen met zwangerschapsindicator en daarna maar eens de dokter bellen voor een afspraak Ik houdt jullie op de hoogte!!!! XxX
Wauw! Ik hoop het voor je! Spannend Zelf gister m'n laatste pil genomen. Hopelijk is na de stopweek dit ook voor ons weggelegd