Klein beetje bloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ah78, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hallo allemaal!

    Allemaal nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden :D
    Ik ben bijna drie weken gestopt met de pil en ben met mijn man al aan het, zoals jullie dat geloof ik noemen, klussen geweest.
    Gisteren moest ik naar toilet en verloor toen een klein beetje bloed (bruinig/rood) Daarna heb ik het ook niet meer gehad.
    Herkent iemand dit? Zal dit met het ontpillen te maken hebben?

    Veel liefs,
    AH27 ;)
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Omdat je net gestopt bent met de pil zijn daar zoveel verklaringen voor dat je er volgens mij geen pijl op kunt trekken. Afwachten maar!!

    Pim
     
  3. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Klopt wat Pim zegt.
    Hoop voor jou dat je (als je niet zwanger bent) snel ongesteld wordt;kan namelijk na het stoppen van de pil soms wel een tijdje duren.

    Succes met klussen verder ;) .

    Silly
     
  4. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ik moet maar gewoon geduld hebben
    Bedankt voor jullie reactie

    Liefs, AH 27 ;)
     
  5. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    hoi,

    Ik herken dat wel hoor, verschijnselen krijgen die je niet kan plaatsen en je dan afvragen of het misschien iets met een evt. zwangerschap te maken heeft.
    Ik heb de pil niet geslikt, maar had een spiraaltje. Maar ook daarna had ik ineens allemaal verschijnselen die ook op een zwangerschap konden duiden. Helaas bleek het steeds niet zo te zijn, maar ja, je wilt zo graag.
    Juist de keer dat ik wel vanalles voelde, maar ervan uitging dat het niets zou zijn bleek ik zwanger te zijn. Helaas liep dat uit op een vroege miskraam, maar zo zie je maar weer....er is geen pijl op te trekken.
    Ik kan dat wel zeggen hoor, maar ik betrap mezelf er nog steeds wel op mijn lichaam te goed in de gaten te houden en denk dan dat ik nisschien wel zwanger ben. Vorige maand zou ik het zweren, maar helaas.
    Het is een advies waar je helemaal niets mee kan, maar afwachten dus...zoals iedereen al zegt.
    Succes ermee, ik hoop dat je snel zwanger bent.

    Groetjes Noralien
     
  6. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi,

    Ik ben nu 1 dag mijn nod voorbij maar ik ben nu ongeveer een maand gestopt met de pil en ik had gister een klein beetje roze afscheiding.. en dat had ik 2 weken geleden ook al een beetje.
    Ja idd maar gewoon afwachten want de pil doet gekke dingen...

    Succes! Groetjes manuela
     
  7. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    idd na de pil kun je er geen pijl op trekken ik heb toen tussendoor ook een dag beetje bloed verloren maar de eerste keer ongi werd ik pas na 44 dagen dus kan erg wisselend zijn helaas
     

Deel Deze Pagina