Ogen beide blauw hij echt zon blauwe kleur waar je in verdrinkt ik gewoon dood normale blauwe ogen Haarkleur ik blond hij donkerblond Lengte ik 1.64 hij 1.77 Postuur ik een paar kilo teveel hij een hoop kilo te weinig. Zijn ogen zijn wel favoriet
Ik blond, hij donker Ik groene ogen, hij bruin, Ik slank, hij normaal postuur Worden wel allebei snel bruin maar ik heb denk ik nog een makkelijkere huid ondanks dat hij een donker type is. Innerlijk verschillen we wel in dingen maar aantal dingen komen wel overeen.
Haha ja ik verbaas mezelf daar ook altijd over. Ongelofelijk dat mensen dat zelf niet zien in de spiegel, of voelen. Ach wat jammer nou, vond ze je wel heel sexy staan . Dan toch maar weer over op de pumps met wittesportsokken? Wat voor hokje zou dat zijn?
Ik slank vriend dik Ik blank hij licht getint Ik blond hij donker Ik blauwe ogen hij bijna zwart Hij heeft korte benen en ik lang Resultaat is een kind net als mijn en een kind net als paps
Ik blond, blauwe ogen en blank....hij zwart haar en getinte huid (Aziatisch) Onze dochter lijkt op beide! Zo grappig om te zien....haar huis licht getint, bruin haar en bruine ogen...
Mijn man is een Amerikaanse indiaan om te zien. Hij is Amerikaans en ik half Nederlands/Israelisch. Hij is van de mode en merk kleding, ik ben vrij alternatief gekleed. Verder hebben we precies dezelfde kleur ogen, wat heel apart is opzich vind ik. Onze bouw verschilt compleet, gelukkig maar. Hij is lang en heel breed in de schouders (mensen denken vaak dat hij kickbokser is ), ik klein en slank.
Mijn man is een hoogblonde viking en ik ben half spaans,dus donker. Qua uiterlijk zijn wij water en vuur, caramba!!
Hier ook een hoogblonde viking met krullen. Ik ben klein en een rare haarkleur. Ik noem het altijd caramel En ik heb lichtbruine ogen.
Mijn vriend is twee meter, heeft zwart haar en blauwe ogen, enorm gevoel voor humor, is charmant en zorgzaam en soms kan die ook wel eens een eikel zijn. Ik val op dat soort mannen Verschillen tussen ons in uiterlijk, ik ben kleiner, blond, groene ogen, en we verschillen best wel van innerlijk.
Mijn man en ik zijn idd ook best tegen polen... ;p Ik leerde hem op t werk kennen en dacht in z'n werk kloffie niet veel van m... Alleen dat hij zon lieve lach had!;p de eerste keer dat ik m in eigen kleding zag dacht ik "wow!" Haha Hij is 1.90 ik 1.70 Hij is dun ik redelijk gezet Hij was heel verlegen en ik best zelfverzekerd (ondertussen wel anders) Hij is rustig ik soms best druk Allebei blauwe ogen Zelfde kleur haar (origineel) Ik zei in het begin nog wel eens dat onze relatie zo goed werkt, omdat ik meer jongensachtig en hij meer meisjesachtig is hahaha klinkt misschien gek... Maar hij is heel erg bezig met z'n uiterlijk enz en ik weer een stuk minder... Ik hou van voetbal en hij weer een stuk minder! ;p
Mijn vriend is 1,89 en ik ben 1,57 Qua karakters zijn we op veel vlakken erg verschillend, maar dat is nou juist die goede aanvulling die we elkaar geven.
Leuke reacties van iedereen! Ik was gisteren heel lang weggeweest maar ik heb op m'n mobieltje jullie verhalen gevolgd. Ik ga zo terug replyen!
ik heb groene ogen hij licht blauwe ogen hij is hartstikke groot en ik voel me een dwerg haha ik ben de stuiterbal van ons 2 en hij is gewoon rustig haha
Mijn man is 1.86m, ik 1.58m. Hij heeft een conditie van hier tot Tokyo, ik van hier tot de w.c. Hij is heel rustig en veel te lief, ik ben wat drukker en krengerig at times. Hij is universitair geschoold en heeft een goede baan, ik MBO2 en arbeidsongeachikt. Wel hebben we dezelfde haarkleur, maar hij heeft prachtige mooie krullen (als hij niet kaal zou worden) Ik groene ogen, hij heel vreemd een geelachtige kleur (nog nooit eerder gezien! Het lijken wel lenzen) Maar doordat onze karakter echt extreem verschillend is, vullen we elkaar wel heel goed aan!
mijn vriend heeft bruine ogen ik blauwe ogen hij is zeker 20 cm langer als ik hij is altijd netjes gekleed ik hou meer van gekke dingen soms hij is altijd heel mee gaand ik niet altijd voor de rest zijn we bijna het zelfde kwa innerlijk beide net zo gek houden van gekkigheid hebben altijd super veel lol houden van schoon en van wandelen hihi best grappig dat sommige dingen wel wat van elkaar verschillen maar zeker niet alles