Gister gezellig met mijn zus op stap geweest. In een kroeg kwam er ruzie en mijn vinger heeft zo'n klap gehad .. kan er niks meer mee. Blauw, dik en is iets wat scheef. Ik heb nog nooit wat gebroken gehad of wat dan ook en van zo bang dat hij recht gezet moet worden, maar doet zoooo pijn. Huisartsenpost bellen?
ja ik zou sowieso even bellen, mocht het gebroken zijn en je doet er niks aan dan geneest het straks op een verkeerde manier. au trouwens, heb mn vinger wel is gekneusd en dat doet pijn! sterkte
Zou zeker even bellen. Ze kunnen dan ook eventueel je vinger vasttapen aan de ander, scheeld al wat in de pijn
ik zou even bellen. als ie wat scheef staat is het denk ik gebroken. bij mn man stond ie niet scheef, wel onwijs dik en paars. hij dacht zelf gekneusd, was eigenwijs en is na 6 weken pas naar de dokter gegaan omdat hij er last van bleef houden en dik bleef. na foto's gemaakt te hebben bleek het dus wel gebroken te zijn geweest....
He wat vervelend zeg! Denk dat het nodige advies al is gegeven, bellen! Foto maken kijken of er wat gebroken is.
Ik ben naar het ziekenhuis geweest gisteren. Flink gebroken, horizontaal helemaal door midden. Gips gekregen, door gestuurd naar een ander ziekenhuis omdat het in het gewricht zat. Daar hebben ze gekeken en gips eraf gehaald. Zat echt net onder het gewricht. Hoefte gelukkig niet gelijk geopereerd te worden. Ze twijfelen nog wel ivm het gewricht, maar het stond recht. Dus na 6 uur een spalk gekregen. Maandag weer heen!
Eens kijken of ik dwars door mijn laptop heen een xray van je vinger kan maken..... *uiterste concentratie* *groot aantal gutsende zweetdruppels die via voorhoofd op laptop vallen* Nee! Het lukt niet.... ..... Heb je nou al gebeld? Dat meen je toch niet serieus hè, die vraag?
Zie je nou wel.... was nou meteen vanuit die kroeg gegaan. Goeie les voor de volgende keer ipv een topic hier openen waarmee jij niet geholpen bent! Heel veel beterschap!