vers op de site

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door ukkies mama, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkies mama

ukkies mama Nieuw lid

25 jun 2011
    2
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hoi allemaal
    Ik ben nu 13 weken in mn eerste zwangerschap
    Vandaag van mn vriend te horen gekregen dat hij mij en de kleine nooit meer wil horen of zien
    ook dat ik maar abortus moet plegen
    gelukkig ben ik baas over mijn eigen buik en mn ukkie
    wel behoefte om met anderen van gedachten te wisselen en kwam zo deze site tegen
    hoop hier leuke mensen tegen te komen
    kus allemaal

2. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    hey meid

je bent hier welkom en ik hoop dat je hier lekker je ei kwijt kan. en je bent indd je eigenbaar over je lijf en je kleine ukkie. laat je niet gek maken door zo'n kerel hij is het niet waard en de kleine al helemaal niet. leef lekker je eigen leven er zullen genoeg mensen om je heel zijn die je willen helpen en ondersteunen.

liefs

3. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Ach meid wat verdrietig dat hij zo reageert. Maar idd je bent baas over je eigen buik. Straks komen er weer mooie tijden aan waarin je heel gelukkig zult zijn met je kleintje! Welkom hier

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    he meis, welkom op deze site..
    ik hoop dat deze site je een beetje afleiding en nuttige tips kan bieden en het is natuurlijk een plek waar je altijd je ei kwijt kunt!
    sterkte met deze rot situatie en zoals je zelf al zegt; je bent en blijft de baas over je eigen lichaam en het kleine wezentje dat in je lichaam groeit!

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    welkom hier. wat rot zeg dat hij zo gemeen is. probeer je maar te focussen op dat wonder in je buik, daar ga je nog eel liefde van krijgen

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Wat een nare situatie zeg :(
    Naja in ieder geval veel forum plezier!

Deel Deze Pagina