Hoi allemaal Ik ben nu 13 weken in mn eerste zwangerschap Vandaag van mn vriend te horen gekregen dat hij mij en de kleine nooit meer wil horen of zien ook dat ik maar abortus moet plegen gelukkig ben ik baas over mijn eigen buik en mn ukkie wel behoefte om met anderen van gedachten te wisselen en kwam zo deze site tegen hoop hier leuke mensen tegen te komen kus allemaal
hey meid je bent hier welkom en ik hoop dat je hier lekker je ei kwijt kan. en je bent indd je eigenbaar over je lijf en je kleine ukkie. laat je niet gek maken door zo'n kerel hij is het niet waard en de kleine al helemaal niet. leef lekker je eigen leven er zullen genoeg mensen om je heel zijn die je willen helpen en ondersteunen. liefs
Ach meid wat verdrietig dat hij zo reageert. Maar idd je bent baas over je eigen buik. Straks komen er weer mooie tijden aan waarin je heel gelukkig zult zijn met je kleintje! Welkom hier
he meis, welkom op deze site.. ik hoop dat deze site je een beetje afleiding en nuttige tips kan bieden en het is natuurlijk een plek waar je altijd je ei kwijt kunt! sterkte met deze rot situatie en zoals je zelf al zegt; je bent en blijft de baas over je eigen lichaam en het kleine wezentje dat in je lichaam groeit!
welkom hier. wat rot zeg dat hij zo gemeen is. probeer je maar te focussen op dat wonder in je buik, daar ga je nog eel liefde van krijgen