Zoals de titel al zegt; ik kan het nog niet geloven. Maar ik ben toch echt zwanger. Na twee dagen positieve testen. Ik had het nooit verwacht, alleen 2 of 3 dagen voor mijn eisprong nog gevreeën dus ik had deze ronde al afgeschreven en was er heel rustig onder. Tot ik maandag misselijk werd en ik bleef maar ongikrampen houden maar er kwam geen druppel bloed Nu nog een vraagje: wanneer ben ik nou uitgerekend? De ene site zegt 5 maart en deze 6 maart. Ik werd s avonds laat op 28 mei ongi maar heb de 29e als dag 1 gerekend. Ik had een positieve ovutest op dag 15 en die avond mijn ei gehad (of nacht dag 16). Weet niet hoelang mijn LF was omdat ik aardig onregelmatig was. Ik hou eerst maar gewoon 5 maart aan. (cyclus van 29 dagen). Pff ik vind het nog niet te geloven allemaal en vind het moeilijk om al te gaan genieten... Ben echt zo'n piekderdoos! groetjes Nikkie
Trouwens...iedereen die ook zwanger is GEFELICITEERD!!! Hoop dat we er allemaal lekker van kunnen genieten. liefs Nikkie
Van harte gefeliciteerd ! Zou gewoon de eerste ongidag tellen als start om je uitgerekende datum te bepalen. Geniet alvast met volle teugen !
Gefeliciteerd met je zwangerschap. En geniet er van. Ik zou de 28e pakken als datum van je 1e menstruatiedag tenzij het geen rood bloedverlies was.
Heeee Nikkie! Wat gaaf dat ik jou nu ook mag feliciteren, zag je ineens voorbijkomen bij de februari-mama's! Van harte gefeliciteerd met deze verrassing (klonk beetje zelfde als wat ik zelf ook had, precies op een moment dat je het niet verwacht!). Geniet ervan en liefs, Murmel x
Hey dames, bedankt. Had ik net een heel verhaal getypt vliegt de server er weer eens af. Grrr. Ja Murmel, jeetje zeg je bent alweer 20 weken. Super zeg! Je bedoelt denk ik maart mama's Vanmiddag zal ik mijn vriend ff verrassen met een kaartje met de boodschap erin hihi. Hij wist wel van mijn test gister maar het is echt zo'n man die weinig verstand heeft van cyclussen, zwangerschap e.d. Hoe die 'm moest maken wist ie dan nog wel whahaaaa. Ik kan straks alles van a-z uitleggen hihi. Maar hij zal wel even aan het idee moeten wennen, dat is zijn karakter gewoon. Geeft niet dat moet ik natuurlijk ook wel. Maar het is zeker welkom hoor! Zal het boek van Kluun maar voor hem aanschaffen denk ik. Dat moet wel leuk zijn. Anders leest ie het toch niet. Heb mijn testen nu ook in het album zijn. Ga zaterdag nog een keer CB doen, die heb ik nog liggen. liefs NIkkie
Hey Nikki Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ongeloooflijk he? Maar het is echt waar. Nu nog negen maanden wachten. Hoop op een goede zwangerschap en een gezonde bevalling. Liefs Britt
Hey Nikky Gefeliciteerd he... ik weet pas sinds 18 juni dat ik zwanger ben en ik kan het ook nog steeds niet bevatten.