Dames, Ik ben nu 6 dagen over tijd. aangezien er te veel teleurstellingen zijn geweest kon ik mijn ogen vanochtend niet geloven. wat raden jullie aan? nogmaals testen? Het vreemde is dat ik nergens last van heb! Ik heb alleen getest om het uit te sluiten omdat ik nu wel erg laat ongesteld wordt. Het zwanger worden aan de kant had geschoven omdat je er alleen maar verdrietig van wordt als het na poging 11 weeeeer negatief is. Dus nogmaals: wat raden jullie aan? Ik wil nog niet TE blij worden. en welke test kan ik dan het best gebruiken om straks (overdag dus) nogmaals te testen? Bedankt!
Die test is echt positief. Ik zou een cb doen met wekenindicator. Alvast een voorzichtig gefeliciteerd .
ik zie toch echt een kruisje hoor! ik zou voor de zekerheid dan voor de clear blue gaan, word lekker duidelijk in gemeld of je wel of niet zwanger bent...
wauw bedankt voor je snelle reactie mizz bunny!! Ik zat daar zelf inderdaad ook aan te denken.. omdat het aantal weken ook wel leuk is om te weten. Moet zeggen dat ik blij ben.. maar het echt nog niet durf te zijn!
zou de cb lekker laten, veel te duur en kan je onnodig onzeker maken heb deze testen iig zelden zo mooi positief gezien gefeliciteerd!!
Ik zou ook gewoon de CB met weekindicator halen.... dat is toch net wat leuker om te zien staan.... In ieder geval Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Bedankt voor de leuke reacties!!! ik ga vanmiddag nog een keer testen, dan krijgen jullie het nogmaals te zien! (mocht het weer raak zijn)