kwam deze ook op facebook tegen. intussen heeft ze contact gehad met de leverancier. de bewuste stoel is uit ook al uit productie gehaald. vraag me alleen af of ze ook een terug roep actie gaan doen en andere ouders inlichten op wat voor manier dan ook. lijkt me wel belangrijk dat dit niet nog een keer kan gebeuren.
Wij vragen even na bij de NVWA (Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit) of zij meer weten van deze situatie en van een eventuele terugroepactie. Zodra we iets horen, laten we het hier weten. Groet, Angela VeiligheidNL
We zouden nog even terugkomen op dit draadje als we contact hadden gehad met de NVWA. Naar aanleiding van het vrij ernstige bericht op Facebook hebben zij inmiddels contact gezocht met de moeder in kwestie en afgesproken dat een controleur van de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit bij haar langskomt om de stoel (of de restanten ervan) op te halen voor nader onderzoek. Zo'n onderzoek kan best lang duren, maar we houden jullie op de hoogte van de resultaten. Groet, Angela VeiligheidNL
Zeker fijn. Ik schrok me echt rot toen ik de foto's op Facebook voor bij zag komen. Het zal je kindje maar wezen. Gelukkig hier een TrippTrapp.
Jeetje wat erg zeg... Arm kind (en ouders). Ja hier ook een triptrap, maar uiteindelijk kunnen ze zich overal aan bezeren of eraf vallen. Mijn dochter viel van de triptrap en had een gaatje in haar hoofd wat gelijmd moest worden. Die dingen gebeuren altijd wel eens. Maar dit is natuurlijk een hele andere situatie...
Klopt hoor. Je moet altijd blijven opletten. Zo donderde mijn neefje van toen 2 met zijn meegroeistoel achterover. Stoel kapot en hij viel net niet met zijn achterhoofd op een radiator. Maar ontopic: Dit zou niet mogen gebeuren met een kinderstoel. Vreselijk. Breekt zomaar doormidden! Levensgevaarlijk.