dag Dames, Ik gebruik sinds een aantal maanden ovulatietesten. Mij cyclus is meestal rond de 31 (uitschieter tot 35, maar toen heb ik niet doorgetest). Ik heb wordt ook keurig ongi 14 dagen na eisprong. Nu zou ik volgens mijn temp lijst dus op dag 15 mijn eisprong gehad hebben. Dat zou heel vroeg zijn en een cyclus van 28 betekenen. Maar ik ben op de 14 gestart met ovutestesten en die geven tot nu toe negatief. Kan het dat je wel een eisprong hebt maar dat je toch negatief test? Ik gebruik de digitale, maar de streepjes worden steeds lichter, dus ik denk ook niet dat hij nog positief gaat worden. Mijn temperatuur zit ook al 4 dagen op 37 en dat is volgens mij erg hoog. Sorry voor de vele vragen, ik hoop dat iemand me gerust kan stellen. Groetjes, vriesje
Het zou kunnen dat je een eispriong hebt gehad. Een eisprong komt normaal gesproken 24 tot 48 uur na de LH piek. Je hebt dus een positieve ovutest 24 tot 48 uur voor de eisprong. Die piek kan heel kort zijn. Doordat je nu een vroege eisprong had en dus laat bent begonnen met de ovutesten kan het zijn dat je die piek dus hebt gemist. Hopenlijk hebben jullie wel goed geklust?
ff maakt zoeizo een schatting door je temp. bij mij gaf ie bij dag 8 al n eisprong (kruis) terwijl mn cyclus rond de 40 dagen is .. maar indd je kunt net je piek van de test hebben gemist.. indd hopelijk wel goed geklust ?! x
uhhhh ja heel goed geklust! vanaf dag 12 om de dag dus dat zou goed moeten zijn. Als ik jullie goed begrijp kan het dus ook zo zijn dat als de 13 gestest had hij wel eens positief had kunnen zijn?Ik denk dat ik wel van een korte cyclus uit kan gaan omdat mijn temperatuur zo hoog is. ben benieuwd! Bedankt in iedergeval voor jullie adviezen. groetjes, vriesje