Klachten zijn er nog steeds. Pijnlijke borsten, pijn in de liezen en bij schaambeen. In de ochtend altijd nog misselijk. Erg moe en huilerig. Ik moet echt ff klagen...sorry...ik zit totaal niet lekker in mijn velletje. Ik heb af en toe echt erge pijn bij de liezen en baarmoeder. Ik ga morgen naar de dokter en sta erop doorverwezen te worden naar de gynecoloog. Al die klachten zonder te weten waarom ben ik meer dan zat. Ik heb het nu al sinds 14 septemebr. Toen begon het met misselijk zijn. Toen kwam op 18 september de rare menstruatie. In de week daarna begonnen mijn borsten pijn te doen en ga zo maar door...ik zit er echt ff doorheen. Ik weet maar niet wat er is en in de avond is het gebied net boven de schaamstreek net strak gespannen elastiek en hard. Jeuk op de borsten ook inmiddels. De pijn in mijn borsten wordt ook alsmaar erger. Tepels worden ook gevoelig. Ook heb ik het idee dat ze zwaarder zijn geworden. Wat vinden jullie hier nou van?
Jeetje meid wat vervelend! Het lijkt wel een zwangerschap..maar ik neem aan dat je al getest hebt. Ik weet het ook niet...wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt..want dit is niks! Liefs
Het begon in de week voor de stopweek van de pil. Toen is alle gedonder begonnen. En sindsdien alleen maar toegenomen. Ene dag heb ik last van dit, andere dag weer wat anders. Verschilt zelfs per uur. Zo ben ik ineens misselijk en zo is het weer weg. Nu heb ik weer behoorlijk pijn aan mijn borsten. Er zitten dikke blauwe aders en een netwerkt van haarvaatjes, en een grotere tepelhof. Allemaal dingen die ik nog nooit gehad heb. Ook heb ik ineens last van rode vlekjes op mijn borsten en zo zijn ze weeer weg. Volgens mijn ouders heeft mijn gezicht een heel andere huid en ben ik afgevallen. Wat is dit toch voor hormonaal gedoe? Dat het hormonaal is is voor mij wel zeker. Meerdere keren getest. Twee keer te vroeg. 1 keer dacht ik een licht streepje te zien op een kruidvattest. Urinetest daarna van zh was weer negatief. Vandaag zo chagrijnig dat ik de deur met een klap dicht getrokken heb, nah....ik ben nooit zo snel zo chagrijnig. Er hoeft maar iets te gebeuren of ik ben charijnig of ik begin te huilen. Ik word echt gillend gek...heb allemaal klachten en weet niet wat er is. Ik heb praktisch elk uur wel wat.
Heb ik zelf ook aan zitten denken. Maar feit is dat de klachten begonnen toen ik de pil nog slikte. Ik zat toen in de laatste week voor de stopweek. Het begon toen met misselijk in de morgen. In de stopweek heb ik een hele korte menstruatie gehad, duurde 2 dagen. Normaal wel 4. Ook begon hij met puur lichtrood bloed en de dag daarop wat meer slijm. Het was veel minder bloed en rotzooi dan normaal. Ook zijn alle gebruikelijke klachten uit gebleven. Na deze vreemde menstruatie zijn de klachten verergerd. In de stopweek kreeg ik al last van de borsten. En een paar dagen na de menstruatie had ik krampen alsof de duivels weer opnieuw zouden komen. Al met al vind ik het heel vreemd. Mijn hele systeem lijkt veranderd. Ik voel me ook vreemd. Constant allerlei pijntjes die ik nog nooit heb ervaren en rare uitslag op de borsten die ineens weer verdwijnt.
hoihoi Ik herken dit direct. Ik was alleen niet misselijk tijdens mijn eerste 3 maanden van mijn zwangerschap maar wel alles wat jij beschrijft. Vooral over je borsten komt me erg bekend voor, ik heb om die reden ook een zwangerschapstest gedaan en die was positief! De pijn in je liezen is bandenpijn, ofwel het oprekken van de banden van je baarmoeder. Ik zou maar voor de zekerheid idd een testje doen. Het klinkt allemaal erg bekend!
Ik heb getest, maar ik kan niks wijs worden uit die k*t testen. De laaste 2 waren vreemd. Een leek er positief. Die van vandaag had allemaal horizontale blauwe lijntjes. Ik kan er niks uit halen. Ik denk dat ik me door laat sturen naar de gynecoloog en dan maar hoop dat ik toch zwanger ben. Ik heb nu weer een zeurende pijn aan de rechterkant beetje tegen de heup aan. Ik ben ook zoooooo moe. Ik denk dat ik maar lekker naar mijn nest ga. Sinds gister lust ik ineens geen melk meer. Normaal drink ik dat elke avond. Gister zoooooo vies en de melk was niet zuur. De kans dat ik zwanger ben is erg klein, maar de symptomen liegen er niet om. Ik ben echt blij met jullie steun....ik moet nu weer zooo huilen. Ik weet het niet meer...wat moet ik er nu mee aan? steeds maar pijn en dan vooral in de avond. Dan is alles op spanning. Overdag is de pijn wat minder, maar ook dan merk ik dat er dingen niet kloppen.
ik herken gedeeltelijk je verhaal. ik heb op 7 september een extreem korte ongi gehad van anderhalve dag. vanaf dat monet krampen aan mijn baarmoeder. vandaag pas positief getest. Ik weet dus niet hoelang ik zwanger ben. het kan net zo goed zijn dat ik heel laat positief heb getest. Het gekke is dat ik door de HA naar het ziekenhuis ben gestuurd. aanstaande dinsdag moet ik erheen, maar zij denken dat ik kom om te checken of mijn cystes zijn terug gekomen. hihi sterkte meid. ennuh houd hoop.
Misschien zijn de testen wel te vroeg geweest. Vanaf de laatste menstruatie gerekend ga ik nu de derde week in. Daarna zijn de klachten verergerd. Nu is mijn hele onderbuik en schaamstreek gevoelig. Als je me tegen het plafond wil hebben, moet je zachtjes op bepaalde plaatsen in mijn onderbuik en schaamstreek drukken. Laatste paar dagen honger als een paard. Ook kan ik heel veel slapen. Met horizontale lijntjes bedoel ik precies horinzontale lijntjes op een kruidvattest. Mss de test niet goed gedaan. Morgenvroeg moet ik naar de ha.