Hallo allemaal *zwaait*

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Daphne B, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Ook van mij een introductie hier, wat een boel mensen op dit forum zeg! :D

Ik ben Daphne, 28, en woon met mijn vriend en fretten in Tilburg
    Ik lees al een aantal dagen mee, de reden mag duidelijk zijn; ook hier is een kinderwens. Begin deze maand hebben mijn vriend en ik besloten er helemaal voor te gaan, het idee speelde natuurlijk al heel lang maar wanneer precies was een beetje de vraag. We hebben dus een goed gesprek gehad, en daaruit bleek dat hij wel graag nu al wilde maar mij niet wilde pushen, terwijl voor mij het precies andersom was! :)

Dus we zijn meteen begonnen. Ik ben gelukkig al bijna een jaar van de pil af, rook niet en ben ook geen grote drinker dus daar was geen probleem,
    ben ook meteen foliumzuur gaan slikken.
    En natuurlijk ben ik helemaal geobsedeerd alles wat ik maar kon vinden over zwangerschap gaan lezen :oops:

We zijn nu zo ver dat we de eerste kans gehad hebben, met klussen zaten we precies goed qua timing want m'n eisprong was goed te voelen (ik voel hem vrijwel altijd) dus nu is het afwachten. Wel maf, hoe hyperbewust je opeens bent van je lichaam. Bij bijna elk krampje denk je zou het dit of zou het dat zijn. Maar ik verwacht dat het toch ook grotendeels de vlinders in m'n buik zijn hoor.. :)
    Wel grappig: ik heb een soort dagboekje bij gehouden over wat ik voelde, en ben 1 dag zonder reden opeens erg misselijk/draaierig geweest toen ik wakker werd. En net zie ik in m'n 'calculator' uitslag dat op die dag de innesteling kan vallen hahga. Nou ja we zullen zien!

Ik ben nu van plan om m'n ongesteldheid af te wachten, of anders na m'n komende vakantie te testen, op 16 maart. Dan zou ik bijna 2 weken over tijd zijn. Meteen raak zou natuurlijk super zijn! Maar ik weet dat het meestal iets langer duurt ;)

In ieder geval is het fijn dat ik hier m'n ei nu kwijt kan, behalve een klein groepje goede vriendinnen weet niemand dat we uberhaupt aan het proberen zijn! M'n moeder zou anders echt iedere dag aan de telefoon hangen, en hoewel ik dol op haar ben is dat wat te veel van het goede. En bovendien wil ik haar graag ontzettend verassen met een 'je-wordt-oma-bericht' 8)

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, succes met zwanger worden ;)

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

5. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    Welkom en veel succes met zwanger worden !

6. anna mamma

anna mamma Actief lid

8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    wat een bekend verhaal.
    Het is inderdaad interessant om op internet dingen te lezen over zwanger worden en hoe anderen dat ervaren. Voor dat ik me hier aansloot deden mijn vriend en ik hetzelfde.
    Bij alles wat ik dacht te voelen kijken op het net of het zwangerschaps verschijnselen konden zijn.
    Het is wel zo (bij mij) dat je lichaam je totaal voor de gek houd. Je denkt je lijf goed te kennen maar als je zwanger wilt worden staat alles op z'n kop.
    Veel succes met zwanger worden en als ik een tip mag geven laat je niet gek maken door wat er allemaal gezegt wordt.
    Bij mij bleek er niet veel overeenkomsten te zijn.
    Ik voelde niet veel toen bleek dat ik zwanger was.
    Alleen last van darmen, maar heb ook pds.
    en na het testen (2dagen overtijd) begon ik last te krijgen van pijnlijke borsten (nu nog steeds).

Veel succes meid met zwanger worden.

7. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

8. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    welkom! ik hoop voor je dat het meteen raak is, scheelt een hoop onzekerheid maar wel spannend he? Wij zijn nu zo,n 7 maanden bezig en voel elke maand (denk ik dan) vlindertjes rondzwabberen in mijn buik. Blijkt na een paar dagen mijn baarmoeder te zijn die grappig probeert te zijn haha , toch leuk moedertje natuur. Ik hoop dat jouw lichaam wat serieuzer is.... succes! :whistle:

Deel Deze Pagina