Hier geen ervaring met het rs virus maar ik wil jullie wel heel veel sterkte wensen! Hoop dat Kyan weer snel opknapt!
Ja kyan heeft ook de synagis inenting gehad vorige week donderdag en precies een week later is hij ziek geworden
Ja helaas voorkomt het synagis niet dat ze het rs virus krijgen maar kan het het verloop iets minder ernstig maken. Dus wel blij dat hij vorige week nog zijn synagis heeft gehad, zal altijd iets helpen! Hoe is het vandaag met Kyan?
Hij is stabiel maar uiteraard nog steeds heel erg ziek. Hij krijgt nu ook antibiotica voor een bacterie die hij naast het rsvirus ook nog heeft. Hij houd zich heel sterk maar ik vind het erg zwaar om hem zo te zien vechten. Hij slaapt eigenlijk constant door alle medicijnen die hij krijgt. Ze zuigen een aantal keren per dag alle slijm uit zijn mond, neus en longen omdat hij hier erg veel last van heeft. Verder is het afwachten en per dag bekijken hoe het gaat. Ze kunne ook niet zeggen hoe lang het allemaal duurt en die onzekerheid vind ik erg lastig. Ik hou jullie op de hoogte! Thanxx meiden dat ik hier mijn verhaal kwijt kan!
Kan me voorstellen dat die onzekerheid lastig is. Je moet nu ineens weer de zorg uit handen geven en dat is lastig... Sterkte!
Dag Peetje, JOuw verhaal doet me erg denken aan dat van mij. Als ik eraan terug denk krijg ik het nog warm van alle toestanden. Mijn 2de zoontje is met 34+4 geboren op 18 maart 2010 middels een keizersnede omdat ook ik zwangerschapsvergistiging/ Hellp had.....en ook merkte niet echt dat ik zo ernstig ziek was alleen inderdaad die pijn rond mijn maagstreek. Nou ben ik zelf verpleegkundige dus natuurlijk de verloskundige gebeld en toen ging alles rollen. Ik heb me toen helemaal overgegeven aan de artsen en verpleegsters en je wordt geleefd......maar dan kom de dag dat je naar huis mag en dan begint het. Ik heb ook een nog een zoontje en die wil natuurlijk ook aandacht...dus al met al is het alsof ik mijn verhaal aan het lezen was! OOohhh en de borstvoeding! ik kolfde volgens mij iets van 6 maanden lang om de drie uur!! Nu is wordt mijn zoontje bijna 1 en is al een heel mannetje met eigen wil!! Heel veel sterkte! Ik kan met recht zeggen dat ik begrijp hoe je je voelt!