Ook even voorstellen (met trigger warning!)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mamavanJorn, 6 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ook ik stel mij even voor. Ik ben mamavanJorn, 30 jaar, getrouwd en mama van 2 zoontjes. Waarvan wij voor de jongste dit jaar een onmenselijke beslissing hebben moeten maken en hem met 22+4 weken zwangerschap geboren hebben laten worden. O.* had 3 zeer ernstige hartafwijkingen waardoor hij niet oud en zeer waarschijnlijk ook niet gelukkig had kunnen worden. We missen hem iedere dag.

    Mijn man en ik hebben besloten om toch weer voor een kleintje te gaan en hopen heel hard dat het ons gegund is. Ik vind het wel heel spannend en ook een beetje eng, maar kijk er ook erg naar uit.
     
  2. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Welkom hier!
    Heftig verhaal, dat lijkt me een vreselijk verdrietige beslissing om te moeten maken :(
    Weet je ook waardoor het kwam dat hij deze hartkwalen ontwikkeld had?
    Ik hoop met je mee dat een 3e kindje jullie gegund is. Leuk dat je mee komt schrijven.
     
  3. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    Het was een bouw fout, uit de vruchtwaterpunctie en het bloedonderzoek kwamen geen bijzonderheden uit. Enige optie was nog obductie, maar dan was de kans alsnog erg groot dat er geen bijzonderheden waren. Dus dat hebben we niet gedaan. En dankjewel!
     
  4. KleineMama15

    KleineMama15 Actief lid

    27 feb 2019
    491
    197
    43
    Vrouw
    Gouda
    Welkom
     
    mamavanJorn vindt dit leuk.
  5. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom en veel sterkte!
     
    mamavanJorn vindt dit leuk.
  6. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Hoi lieve mama van Jorn en O*... Ik reageer eigenlijk bijna nooit meer op het forum maar toevallig kwam ik op jouw verhaal uit...
    Ik wilde je nog heel veel sterkte wensen maar ook proficiat met de geboorte van jullie O*. En ook zeggen dat ik jullie heel moedig vind, zowel in jullie beslissing dit jaar en nu met de beslissing om er opnieuw voor te gaan.
    Onze jongste zoon is afgelopen zomer geboren met tga en vsd en is door het oog van de naald gekropen. De natuur kan zo mooi maar ook zo hard zijn...
    Ook met afscheid nemen heb ik helaas ervaring ( onze meisjes samen halfweg zw verloren) vandaar dat ik toch even de tijd wilde nemen om te reageren.
    En je een dikke digitale knuffel te sturen en veel geluk te wensen met jullie plannen.
    Veel liefs...
     
    mamavanJorn vindt dit leuk.
  7. mamavanJorn

    mamavanJorn Actief lid

    27 mei 2019
    497
    387
    63
    Vrouw
    @Wolfmother dankjewel! Wat vervelend dat jullie jongste ook TGA en VSD heeft, dat moet een hele enge periode voor jullie zijn (geweest). Hoe gaat het nu met hem? Jij ook heel veel sterkte met jullie meisjes. Ook voor jou een dikke knuffel en alle goeds!
     
  8. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Wat een verhaal! Sterkte..
    Zo'n moeilijke beslissing te moeten maken.
    Ik hoop dat jullie gauw een positieve zwangerschapstest mogen hebben en een zorgeloze en fijne zwangerschap tegemoet mogen gaan!♡
     
    mamavanJorn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina