Hallo Allemaal, Mijn vriend en ik zijn bezig voor ons eerste wondertje. We zijn pas in de eerste ronde en ik zal dus nog genoeg vragen hebben. Nou tot lees dan maar weer. Groetjes
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Dank je wel Wolly. Ben net een dag actief, maar vind het nu al heel gezellig hier Nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Verloopt alles voorspoedig?
Hallo 1ste Wondertje, ook namens mij welkom en veel plezier hier. Hopelijk kijgen jullie snel het nieuws waar jullie op wachten. Veel suc6. Groetjes SimplyMe
Hoi Mup & SimplyMe, Dank jullie voor je reactie. Zelf hoop ik natuurlijk ook dat ik snel zwanger ben. Maar dan ben ik vast niet de enige hier! Van harte gefeliciteerd SimplyMe met je zwangerschap. Verloopt alles goed?
Hallo 1ste Wondertje, bedankt voor de felicitatie! Ja hoor, hier gaat alles prima gelukkig. Ik ben druk aan het aftellen tot de 20 weken echo... Het is zooo spannend! Je zal zien voordat je het weet loop jij af te tellen tot de 20 weken echo. Ik zal voor je duimen. Groetjes SimplyMe
Ik hoop het ook. Ben wel nog maar voor de eerste ronde bezig, maar misschien heb ik de vruchtbaarheid van mijn moeder. Het lijkt me ook heel spannend ja. Is dit je eerste kindje? Groetjes
hey wondertje ook namens mij hartelijk welkom en veel lees plezier en natuurlijk gefeliciteert met je wondertje
Sorry Kristal, maar ben nog niet zwanger. Zie banner beneden. Jammer genoeg natuurlijk. Maar mijn vriend en ik zijn net in de eerste ronde. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van. Liefs 1ste Wondertje
Hallo 1ste Wondertje, [-o< Laten we het hopen! Hoe snel raakte zij zwanger dan, als ik zo nieuwsgierig mag zijn? groetjes SimplyMe
Natuurlijk mag je zo nieuwsgierig zijn. Bij mijn moeder was het 3 keer in 1x raak. Ze hoefde maar te kijken, bij wijze van natuurlijk. En ze was zwanger. Zit wel een beetje in de familie bij mij. Dus ik hoop ook zeker dat ik het mee heb gekregen. Ze zeggen wel dat ik heel veel van mij moeder weg heb. IK HOOP HET ECHT! Liefs 1ste Wondertje
Hallo 1ste Wondertje, Das echt vruchtbaar idd. Meid, ik ga heel hard voor jou en je vriend duimen. Veel suc6 en natuurlijk ook veel plezier en stuur me maar een PB-tje als het raak is, dan weet ik wanneer ik kan stoppen met duimen. Groetjes SimplyMe
Thanks SimplyMe voor je lieve reply. Ik hoop ook dat ik op mijn moeder's verjaardag haar het leuke nieuws kan brengen. Zou leuk voor haar zijn, zou haar eerste kleinkind worden. Ik ga je zeker een PB sturen als het raak is. Liefs 1ste wondertje. Jij ook heel veel plezier van je nog niet geboren kindje. Wil je weten wat het word?
ja meid sorry ik zie het nu pas,ik dacht dat je zwanger was omdat je schreef net als mn moeder in een keer maar heb het verkeert gelezen nu ik alles door neem maar geeft niet straks ben ik de eerste die jouw heeft gefeliciteert want het gaat je zeker in een keer lukken succes wondertje
Hallo 1ste Wondertje, wanneer is je moeder jarig? Dat zou zeker wel extra speciaal zijn voor haar. Weet ze trouwens wel dat jullie voor een kleintje gaan of houden jullie dat nog even geheim? Het is ook zo spannend allemaal. Het hele proces vanaf de keus om voor een kleintje te gaan tot uiteindelijk (als alles gaat zoals je hoopt) het zwanger worden/zijn en moeder worden. Heerlijke ervaring als alles gewoon lekker gaat, al is het wel een grote oefening in geduld hoor. Eerst geduldig wachten op je NOD-dag, dan wachten op je ei, weer wachten op je NOD-dag. Dit wachten tot je zwanger bent neemt even de tijd, maar dan, als alles gaat zoals je hoopt, ben je opeens zwanger en begint de volgende fase wachten... Wachten tot de 1ste 3 maanden voorbij zijn, wachten op je buikkie, wachten op de eerste schopjes, wachten op de echo, wachten op de bevalling. En na de bevalling gaat het vrolijk door, wachten op het eerste lachje, wachten op het eerste tandje en zo ga je vrolijk wachtend door. Ik ben momenteel dus aan het wachten op de 20 weken echo. Hopelijk krijgen we te horen dat alles goed is met de kleine en als het wurmpie meewerkt zouden we ook graag willen weten wat het is. Ik ben veelste nieuwsgierig. Kan echt niet wachten tot de geboorte. Erg he! Nou meid, ik ga maar eens stoppen. Het is een heel verhaal geworden zie ik. Leuke site he? Ontzettend verslavend! Groetjes SimplyMe
Thanks Kristal, ik hoop het natuurlijk echt! Maar weet niet zeker of het wel zo is. Heb maar 1 keer voor het echt geklust deze eisprong. Dus afwachten... ik hoop over 13 a 14 dagen een test te kunnen doen. Jij ook heel veel plezier met je zwangerschap en geniet er maar lekker van. Is dit je eerste? En in de hoeveelste poging is het bij jou gelukt? Liefs 1ste wondertje.
Hoi SimplyMe, Geen probleem hoor zo'n lang bericht. Vind het altijd leuk om te lezen. Want ja het is inderdaad verslavend. Mijn moeder is eind september jarig. Ze weet nog niet dat we voor een kindje gaan, maar ik ben bang dat ze wel iets vermoed. Ik blijf er maar over doorpraten. En vragen natuurlijk. Je hebt helemaal gelijk. Het is ontzettend spannend. Het leukste vind ik het nu nog... het geheim! Het bij je dragen dat je er toch voor gaat. En iedereen nog een beetje voor de gek houden. Dan is het net wat je zegt, wachten tot je het mag / kan vertellen, je buikje, echo, etc... Ben benieuwd naar het geslacht van je kindje. Je hebt al kinderen, welk geslacht hebben hun allemaal? Ik ga voor je duimen dat alles goed is met je 4de wondertje. En hier is het ook wel een iets langer verhaal geworden. Liefs 1ste wondertje.