Dag allemaal, Eindelijk heb ik de moed bijeengeraapt om ook maar wat te schrijven. Ik ben nu ruim 30 weken zwanger en ik zie allemaal grote zwarte beren opdoemen in de verte, zelf heb ik geen buks of boterham met honing om ze te doen verdwijnen. En dan vraag ik me af ben ik de enige? Nee, vast niet. Een inwendig onderzoek? NEE, help! Maar ja, het kind moet en zal er uit komen (en ja, dat zal me ook lukken). De angst om zelf de controle te verliezen en dat er dan allemaal dingen gebeuren die ik niet wil.... Dit allemaal veroorzaakt door mijn verleden. Misschien zijn hier mensen die ook met dit soort 'beren' rondlopen? Ik hoop het wel want nu heb ik het idee dat ik de enige ben (en dat kan ik me 'helaas' niet voorstellen). gr. wup
Wuppie, welkom hier! Ik heb er geen ervaring mee, maar er zijn vast andere dames met wie je je gevoelens kunt delen, succes!
Hoi Wup, Die lopen er vast wel. Welkom in ieder geval op Zwangerschapspagina en leuk dat je er bent. Lotte.
Hoi Wuppie, Ik begrijp dat je opkijkt tegen de bevalling?? dat is heel normaal hoor. Ik heb daar ook behoorlijk last van gehad bij mijn eerste zoon. Je weet niet wat er gaat komen en dat is zo vreselijk althans zo ervaarde ik dat toen. Als het moment daar is weet je precies wat je moet doen dan komt je oermama ( zo noem ik het maar even) naar boven . maak je vooral op voorhand niet te druk en laat het over je heen komen. Bij mijn tweede werd het een keizersnede, dit wist ik een maand van te voren. stond ik weer voor het onbekende en kreeg ik weer koude rillingen. Ook dat liep weer goed af . Ik wens je heel veel zwanger plezier verder toe en nogmaals maak je niet te druk.