ik ben bea en 27 jaar en heb me aangemeld. Sinds anderhalve week ben ik ziek. Maar nu ik hier zo rondlees ben ik er achter gekomen dat ik misschien ook wel eens zwanger zou kunnen zijn. Witte vloed, moodswings, vreemd gevoel in de buik, moe. Morgen gaan mijn partner en ik een zwangerschapstest gebruiken en ben heel nieuwsgierig wat er uit komt, dit omdat ik nog steeds de pil gebruik. Maar ik hoop hier leuke contacten, weetjes en adviezen op te kunnen doen.
welkom daar heb ik dus ook last van maar ik ben al gestopt met de pil. maar het kan evengoed hoor! welke pil gebruik je? groetjes
ik gebruik de ethinylestradiol/levonorgestrel.. de vervanger van mycrogynon 30.. maar ben jij zwanger? en ik vroeg me af of ik eind november mag vliegen mocht ik zwanger zijn groetjes bea
ik zat ook aan de mycrogynon 30 ik weet niet of ik zwanger ben maar ik ben wel overtijd bijna 2 weken en heb ook bepaalde symptonen maar ik had dus een test gedaan thuis die was positief en daarna bij de arts was die negatief dus i wacht het nog even af en dan ga ik nog een keer een test doen ik denk dat ze vliegen niet aanraden tot je 3de maand