Zal me even voorstellen: ik ben Fransje en 28 jaar. Over een paar weken ga ik trouwen en dan gaan we ervoor!! Ik kan nauwelijks wachten op dat moment. Vind het allemaal zo spannend. Zou het wel lukken. Om me heen gaat het allemaal vanzelf lijkt het wel. Nou maar hopen dat dat voor mij ook geldt...
Welkom en heel veel succes. De enigste tip die ik je kan geven, is wees er niet teveel mee bezig. Klinkt erg stom, maar het is wel zo. Mijn vriend en ik hadden ook zo iets van we stoppen met de pil en zien wel. En ik ben nu bijna 7 weken zwanger van de eerste. Dus ik wens je heel veel geluk en succes en tuurlijk een hele fijne trouwdag. Kus Fennita
He Fransje, Wij gaan 25 augustus trouwen, dus we zitten in hetzelfde schuitje. Geniet je nog van de voorbereidingen? Ik wel hoor. Wij zijn net begonnen met het "klussen", dus we zien wel hoe het loopt. Heel veel plezier hier op het forum. Ik duim dat het 25 en 26 augustus, 2 hele mooie dagen gaat worden. Liefs Neia
he Neia, Wat leuk!! Ik geniet volop van de voorbereidingen en kan haast niet wachten tot de dag eindelijk aanbreekt (en in eindelijk die droom van een jurk aan mag, hahaha). Extra puntje is dat wij afgesproken hebben echt te wachten met "klussen" tot we getrouwd zijn. Leek ons wel een spannende bezigheid tijdens de huwelijksreis. Het maakt het aftellen wel dubbel zwaar. Jij ook een heel fijne dag gewenst en wie weet vallen er wel meer dingen samen... groetjes Fransje
Ja ik snap wat je bedoeld Fransje. En jaaaaaaaaaaaaaa, de hele dag in die mooie jurk. Ik kan bijna niet wachten! Veel plezier op het forum! Liefs Neia