Wij zijn een getrouwd stel, we zijn beiden 27 jaar en zijn al vanaf onze 16e bij elkaar. Toen we in 2000 zijn gaan samenwonen hadden we al snel een kinderwens, maar toen kon het niet vanwege dat we 2 jaar achter elkaar aan ons huis hebben moesten klussen. Op 20 April 2005 zijn we getrouwd en aansluitend op huwelijksreis naar La Palma geweest, een maand later werd ik ziek, had hoofdpijn, dat ging over in vermoeidheid. Na veel bloedonderzoeken bleek dat ik toxoplasmose had, gelukkig waren we toen alleen nog maar aan het oefenen Die ziekte heeft een jaar in mijn bloed gezeten, ik kon 1 uur per dag wat doen en dan was de batterij helemaal op, nadat het uit mijn bloed was ben ik weer 40 uur gaan werken en was veel moe. Ik dacht mijn lichaam moet hier maar weer aan wennen, gewoon doorgaan mooi niet, het werd van kwaad tot erger. Regulier onderzoek wees niets uit en zijn daarom het alternatieve circuit in gegaan. We zijn achter veel dingen gekomen: schildklier werkte niet goed, 26 voedsel intoleranties, zware candida schimmel door heel mijn lichaam. Om mijn lichaam de juiste richting in te sturen, ben ik een badkuur gaan doen, van daaruit ben ik beter geworden, dat had ik echt niet durven dromen. Binnen 1 jaar van wrak naar een actief mens! We hebben altijd gezegd, eerst een dak (extra verdieping) op ons huis, dan kinderen, dus die werd dit jaar in September gezet. Aangezien we de binnenkant zelf doen hebben we gewacht tot het zwaarste werk erop zat en zijn toen gaan proberen om zwanger te worden. Ik hoopte dat het snel zou gaan, maar was bang dat het nog wel een tijd kon gaan duren, dit vanwege mijn schildklier. Maar we zijn na 2 maanden al zwanger geworden, wat zijn wij blij zeg! Yes, we zijn vruchtbaar Zon leuk kerst cadeau hebben we nog niet eerder gehad. Groet A.
Gefeliciteerd! Maar wat een toestanden zeg, met je gezondheid.... Gelukkig is alles weer goed gekomen!