Voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Janis, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Hallo,

Ik ben een vrouw van 31 en mijn vriend en ik hebben samen besloten dat we voor een kindje gaan.
    Ik heb 13 januari mijn koper spiraaltje laten verwijderen en we zijn eigenlijk gelijk aan het klussen gegaan. Nu zou ik komende vrijdag ongi moeten worden, maar ik vind het nu wel eng want er veranderd natuurlijk wel heel veel, aan de ene kant wil ik heel graag een kindje maar aan de andere vind ik het echt heel eng.
    Mijn lichaam zegt van je bent zwanger, misselijk, duizelig en hele zere borsten. Vind het erg spannend. Nu kan ik bijna niet wachten tot ik van het weekend de test kan doen of dat ik ongi wordt, jemig ik maak mezelf helemaal gek heb ik soms het idee!

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Welkom Janis. Had je een spiraaltje met hormoon?

3. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Nee ik had een koper spiraaltje.
    augustus 2007 ben ik met de pil gesptopt omdat ik wilde weten hoe mijn lichaam en ik zou reageren zonder de hormonen, dus vandaar een koper spiraaltje.

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Welkom.. spannend voor je. Hoop dat het snel raak is.

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

6. Eveline79

Eveline79 Actief lid

26 jan 2009
    109
    0
    0
  7. trotse mamie

1 feb 2009
    45
    0
    0
    mama van twee meiden
    ....
    hey janis

heb je nog een test gedaan zondag

suces groetjes jessica

8. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Jah ik heb de test gedaan, die was negatief en ik ben gistermiddag ongi geworden dus we gaan nu voor de tweede ronde.

9. trotse mamie

1 feb 2009
    45
    0
    0
    mama van twee meiden
    ....
    oke , had het idd net gelzen vervelen joh

maar idd op naar ronde twee ,
    suces groetjes jessica

10. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ik was er gister even een beetje van slag van maar nu gaat het weer prima, het was te mooi om waar te zijn dat het gelijk de eerste ronde waar zou zijn.
    Heb mijn lesje nu we even geleerd en heb mijn banner nu op gemiddeld 29 dagen gezet ipv 28 dagen.
    Het enige vreemde wat ik vind is dat mijn borsten zo allemachig zeer deden een week van te voren en ze doen nu nog erg zeer, vooral 's avonds van de week was het zo erg dat ik er 'snachts van wakker werd. heeel raaar. maar jah dat bewijst het wel weer het zegt niks, het enige waar je echt van uit kan gaan is dat je een positive test in handen hebt.

Deel Deze Pagina