dit is mijn verhaal

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door denise013, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise013

denise013 Lid

1 feb 2009
    7
    0
    0
    Hallo iedereen,

Mijn naam is denise en ik ben pas 16 jaar oud.
    Ik zit nog in mijn examenjaar.
    Ik heb ongeveer 2 weken geleden een test gedaan en daar in kwam uit dat ik zwanger was.
    Nu ben ik al een week ziek van school omdat ik eten niet binnen kan houden, ik kan niet tegen de lucht van eten en als ik het al zie moet ik overgeven.
    Zelf dachten ik en mijn moeder dat het de griep was want dat heerst nu, en ik kon zelf niet geloven dat het van mij zwangerschap zou kunnen zijn.
    Nu willen mijn ouders met mij naar de dokter zonder dat ze weten dat ik zwanger ben. Dat heb ik ze nog steeds niet durven te vertellen omdat van mij altijd meer werd verwacht dan van mijn oudste zus.
    Mijn zus heeft vorig jaar een kind gehad maar die is afgepakt door jeugdzorg.
    Mijn zus is psygisch verklaard door het ziekenhuis en houd zich bezig in een raar wereldje. Wij hebben afstand genomen van haar om meerdere redenen.
    Mijn ouders zijn daarom al heel lang bezig er voor te zorgen dat ik niet dezelfde kant op ga.
    Ook zijn ze blij dat er nu eindelijk wat rust is in het gezin en ik ben bang die rust te gaan verstoren.
    Mijn vriend is 19 jaar en die komt gewoon bij ons thuis.
    Hij is een moslim maar ik word gewoon geaccepteerd door heel zijn familie.Tog zijn we wel bang dat ze hem buiten gaan sluiten wanneer dit bekend word.
    Ik weet dat ik het mijn ouders vandaag moet vertellen want anders vertelt het de dokter hun morgen wel. Alleen weet ik niet hoe ik het aan moet pakken :( .

alvast bedankt voor het lezen.

Deel Deze Pagina