hallo hier ben ik

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door suze238, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    hallo allemaal,
    na dagen van lezen neuzen en rondkijken hier, heb ik me ook maar aangemeld.
    Ik denk dat ik vannacht weinig zal slapen ga morgen testen of ik zwanger ben of niet :)
    Ben nu 3 dagen overtijd, heb constant een zeurende pijn in mijn onderbuik(baarmoeder?) en ben erg moe dus heb goede hoop.. wat denken jullie? Duim voor me!

groetjes!

2. Dolvin

Dolvin Lid

14 feb 2009
    60
    0
    0
    Zal voor je duimen!

3. maxine

maxine Lid

9 mrt 2009
    10
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik vond dit een leuke en informatieve site, dus dacht; meld me aan! Ben net zwanger, had het nog niet verwacht, maar wel erg leuk en ook spannend!

Groetjes!

4. Bijtje80

Bijtje80 Nieuw lid

10 mrt 2009
    3
    0
    0
    Ik duim voor je dat het postitief is!
    Laat het even weten als je wilt...

Groetjes Mijke

5. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    nou helaas was de test negatief.. ben flink aant balen! Maar ben nog steeds niet ongesteld en ook nog steeds zon zeurende pijn in mijn onderbuik? Iemand tips?

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Hoi Suze,

Wat jammer dat je test negatief is. Ik heb gisteren een test laten doen bij de huisarts en ook deze was negatief. Wel doen ze ook nog een test via mijn bloed (moest toch al bloed laten prikken). Dat krijg ik morgen te horen, maar ga er maar vanuit dat die negatief is.

Ik moet eigenlijk volgende week ongesteld worden, dus ben nog niet overtijd, maar wel al sinds vorige week maandag misselijk (vooral als ik wakker word en naar bed ga) en ben ik echt heel moe. Mijn vorige ongesteldheid kwam een week te vroeg, terwijl ik al ruim 2 jaar eigenlijk heel regelmatig ben, en hij was kort.

Maar goed volgende week donderdag ga ik naar de gyneacoloog en dan zullen we het wel zien. (wij zijn al sinds januari 2007 bezig)

Heel veel succes!

Groetjes Marjolein

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

Welkom!

Deel Deze Pagina