Hoi allemaal, Ik ben Denise en heb al een dochter van bijna 3 jaar. Mijn vriend en ik willen graag na 2 keer een miskraam graag door voor een tweede kindje. En laten we eerlijk zijn het is veel gezelliger op n forum waar je al je angsten en vrolijkheid enz... op kwijt kan. Groetjes Denise
Hey gooischemama, Heeeeel veel succes met zwanger worden! Ik hoop voor jullie dat het jullie snel mag lukken! zonder MK dit keer! Liefs
hoi justme dank je wel hoop dat het jullie ook snel zal lukken zonder problemen. word dit jullie eerste kindje? groetjes
dank je wel patroeschka zie dat jij nu over de helft heen bent van een tweeling wat leuk was de kans groot op tweelingen bij jullie of niet? \groetjes denise
dank je wel flippo123 ja het leek me gezelliger om een profiel aan te maken ipv alleen mee te lezen want nu kan ik ook reageren en dingen vragen natuurlijk
Hoi Denise, ik ben ook nieuw hier! Veel plezier hier en wie weet mag ook jij snel geluk krijgen met een 2de wondertje!!! Succes
@ flippo123 ja lijkt mij ook heel gezellig heb al vaker meegelezen natuurlijk en nu eindelijk een profiel aangemaakt maar het is wel weer even wennen zo'n forum voor moeders zat eerst al bij een ander forum voor moeders maar dat was een en al gekat tussen de dames dus niet heel gezellig ofzo:S maar hier word je warm verwelkomt @sabine dank je wel en jij ook welkom hier ga je ook voor een tweede kindje?
hahahaa ja ik zag het in jou topic de eerste keer is het helemaal spannend (vond ik dan)want je weet niet wat dr allemaal gebeurt en gebeuren gaat maar ik blijf dr bij het is het mooiste wat je kan overkomen
Hoi! Ja het word ons eerste kindje! vindt het allemaal zo spannend!!!! hoe voel je je? Gaat alles voor de rest ook goed? Bijna weekend!! Liefs