Hi allemaal

Discussion in 'Even voorstellen' started by quila, Oct 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. quila

quila Actief lid

Oct 12, 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Hoi Allemaal,

Ik kom me even voorstellen! Niet helemaal onder mijn eigen naam, niemand weet nl dat we inmiddels voor de echie bezig zijn om papa en mama te gaan worden.
    Ik ben 32 jaar en dolverliefd op mijn mannetje van 30.
    Afgelopen Mei heb ik "stiekem" mijn spiraaltje verwijderd en sinds augustus zijn we aan het "klussen" voor de echie.
    Normaal ben ik heel open in alle dingen, maar dit keer hebben mijn mannetje en ik besloten om mijn spiraal te verwijderen en iedereen nog ff in de waan te laten dat we nog ff wachten met kids..... Ik wil zo graag de verbazing op iedereen zijn gezichten :$ zien als we ooit mogen vertellen dat we papa en mama worden....
    Ben nu bezig met ovulatietesten van sensitest, afgelopen maand ging het zoals het hoort. Ging 3 dagen overtijd met mijn menstruatie, maar goed heb soms nog een wisselende cyclus. Ik heb 5 1/2 jr een spiraal gehad en 5 1/2 jr geen menstruatie gehad, ik vermoed dat het daar mee te maken heeft.
    Deze week krijg ik maar geen possitieve test, afgelopen dagen weer meerdere keren op deze site zitten neuzen of er meer "slachtoffers" waren met deze klacht en zodoende vandaag besloten om maar is member te worden.
    Ben benieuwd wat voor gezelligheid, ontroerende en mooie verhalen ik nog meer ga lezen....

Ik ben er klaar voor....

Grtz

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Welkom!

3. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010