Hoi allemaal, Begin 2008 ben ik met de pil gestopt en na een jaar de huisarts maar eens bezocht. Na wat omslachtige doorverwijzingen (ik had vaak het idee dat ze bij iedere patiënt het wiel opnieuw uitvinden :x) kwam er duidelijkheid: mijn partner had een flinke spatader in de balzak. Deze is verholpen met een eenvoudige ingreep (wel eerst op wachtlijst en daarna een half jaar wachten op het resultaat). Met mij lijkt alles in orde te zijn. Eind september 2010 zijn we begonnen aan IUI. Soms kan ik me haast niet voorstellen dat het ooit zou kunnen lukken. Wij zijn pas net met behandelingen begonnen en hebben nu pas een redelijke kans, maar doordat we al lang bezig zijn hebben we al zoveel teleurstellingen (lees: menstruaties) ervaren dat het een steeds groter wonder lijkt als het ooit lukt. Daarom is het fijn op het forum te lezen dat het vaak goed komt!
Ik hoop dat het snel raak mag zijn met jullie IUI-behandelingen. Heel veel succes in ieder geval! Wij hadden wel succes. Van de 2e behandeling zijn we zwanger geworden en nu inmiddels alweer een zoontje van 1,5 jaar.
Welkom hier Blijf vooral hoop houden. Ik ben ook zwanger geworden door iui dus weet zeker dat het voor jouw ook goedkomt.