voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door kelien87, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelien87

    kelien87 Actief lid

    13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    ik lees al een paar weken mee maar wil me nu dan toch even voorstellen.
    ik ben 23 jaar word dit jaar nog 24 en ben dan ook 9 jaar samen met mijn vriend. we zijn sinds vorig jaar gaan samen wonen.
    een paar weken geleden zijn we dan toch eens gaan praten over kindertjes. eerst was het de planning om in juni te stoppen met de pil. daarna was het van per direct stoppen en nog even veilig doen tot juni. en vandaag hebben we besloten om dat veilig doen ook maar achterwege te laten. ik denk dat mijn vriend langzaam aan het idee moest wennen dat we deze stap genomen hadden. hij vind het wel heel leuk maar denk dat hij het ook wel beetje eng vind allemaal.
    ik ben echt super happy, want kon haast al niet meer wachten tot juni. wij gaan dus nu de eerste ronde in en ik zal rond 3-4 april vruchtbaar zijn. heb net afgelopen week mijn menstruatie gehad.
    ik hoop hier mijn enthousiasme een beetje kwijt te kunnen zodat ik mijn vriend niet te dol zal praten haha.
     
  2. Bootsie

    Bootsie Niet meer actief

    Welkom!!! Ben om precies dezelfde reden op dit forum beland haha!!
     
  3. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.378
    3.246
    113
    Welkom! :)
     
  4. ladys1987

    ladys1987 Fanatiek lid

    24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    welkom!
    Jouw verhaal lijkt sprekend op mijn verhaal....ook ik ben 23, 9 jaar samen en ook mijn vriend vind het allemaal toch een beetje eng/spannend. Wij gaan per 1 mei er 'echt' voor. Erg spannend! succes!
     
  5. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina