ik stel me ook ff voor

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door waterman25, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterman25

13 apr 2011
    49
    0
    0
    hallo allemaal,

zelf wil ik al een aantal jaar een kindje, alleen mijn vriend wilde nog niet. afgelopen vrijdag vertelde hij ineens dat hij er klaar voor is en hij ervoor wil gaan!!!ik was zooooo blij en ben dus meteen gestopt met de pil. ben vandaag ongesteld geworden en kan niet wachten om volgende week echt te beginnen!!we zijn al bijna negen jaar samen en wonen al 5 jaar samen dus dat zit wel goed!ben een beetje gaan zoeken op internet, maar vind het zoveel info allemaal hoop op een paar leuke reacties

groetjes

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hallo waterman

Welkom op dit leuke forum! Ik wens je een vruchtbaar jaar toe :)
    Je zult merken dat je hier met al je vragen terecht kunt en zoals ik het zelf ervaar houd je er fijne vriendinnen aan over!

Groetjes Ellenore

3. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Super leuk en fijn voor je om te horen dat je man er klaar voor is! Heel veel succes en plezier in de periode die je nu tegemoet gaat.

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi waterman,

Heel veel leesplezier op deze site en voor bijna iedere vraag is er wel een topic.
    Althans dat is wel mijn ervaring.
    Fijn dat je vriend er nu voor wilt gaan...hopelijk een vruchtbaar jaar voor jullie ;)

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

6. waterman25

13 apr 2011
    49
    0
    0
    fijn dat jullie gereageerd hebben!!! weet niet of dit het juiste deel is om mijn vraag te stellen, maar doe het toch:p
    ik ben er zo erg mee bezig dat ik ervan uit ga dat mijn cyclus 28 dagen duurt. ik wil dus zaterdag een ovutest doen, wat vinden jullie moet ik hiermee wachten tot de eerste ongi of toch gewoon doen?
    groetjes

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom!

8. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Als je kijkt bij "kinderwens" en dan bij "testen" (geloof ik), daar kun je deze vraag kwijt.
    Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, dus kan je hier niet in helpen.
    Succes!!

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

welkom,en super leuk dat je vriend er klaar voor is samen met jou aan een klein hummeltje te beginnen,heel veel leesplezier hier en succes!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welkom op het forum en succes met zwanger worden.
    Ik zou persoonlijk eerst even een paar cyclussen afwachten,kijken hoe lang ze duren etc en vooral genieten van de spanning ( is toch iedere maand weer spannend ) Ovulatietesten,tempen etc kan altijd nog.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

Deel Deze Pagina