hallo allemaal! ik wil me graag even voorstellen: mijn naam is angela en ik kom uit overijssel. in juni word ik 30. ik ben na 5 jaar (tevergeefs) dokteren toch nog spontaan zwanger van mijn 1ste kindje. ik ben nu 17+5 weken zwanger. graag wil ik iedereen die ook zwanger is van harte feliciteren!!! en.. ik zou ook heel graag jullie mening willen over de bijgevoegde echo.. we hebben deze laten maken met 16 weken (geslachtsbepalende echo) en de echoscopiste was er eerst vrij zeker van dat het een jongen is, maar later zei ze dat het ook de navelstreng zou kunnen zijn die ze heeft gezien.. en dat als er met de 20 weken echo wat anders gezegd word dat we dan nog eens terug mogen komen om nog een keer te kijken.... dus eigenlijk kwam ze niet zo zeker over... wat denken jullie??? groetjes angela
Welkom hier!!! Op de echo ziet het er meer uit als het handje van de baby. Alsof de baby zijn/haar vingers in de mond wil doen. (Dat is wat ik zie)
welkom! gefeliciteerd!! ik zie niet zoveel op de echo om eerlijk te zijn! ben daar altijd erg slecht in , echo's aflezen