Ik ben Rianne en 37 jaar. Sinds een 5 maanden gestopt met de pil, maar sinds 2 maanden echt serieus aan de klus. Daarvoor door verhuizen enz. niet echt er mee bezig geweest. Ik weet het niet zeker maar het kan maar zo zijn dat ik zwanger ben. Afgelopen dinsdag had ik mijn NOD. Vanmorgen maar een testje gedaan want ik ben nog niet ongesteld. Ik voel verder ook niks alleen de hele week wat licht krampjes in mijn buik, net of ik ongesteld moet worden. Normaal gesproken zou ik nog wel even wachten met testen, maar ik gebruik medicijnen die ik niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap en hoe eerder ik daar mee stop hoe beter. Dit een half jaartje geleden ook zo afgesproken met mijn huisarts. Ik mag daar gewoon mee stoppen en dan kijken we naar een alternatief Nu de test. Vanmorgen gedaan en na 5 minuten zou de uitslag erzijn. Ik zag niks (schemerig slaapkamer) Ik ga 5 minuutjes later uit bed en kijk nog eens goed en ik zie toch echt een zwak streepje. Nu weet ik niet of het erg is 5 minuten later? Ik houdt het maar even in de gaten en dan komende week nog maar eens testen denk ik. Stop ik elk geval met de medicijnen en voel me nu voornamelijk verward. Hier een foto van het testje
zwanger! doe er morgen ochtend nog 1 met ochtend urine en je zal hem duidelijker zien ik zeg alvast gefelciteerd en welkom !
WOW dat is lekker snel als je idd zwanger bent en voor die leeftijd helemaal. Men zegt dat het dat gemiddeld langer dan een jaar duurt ... cool!