Hallo allemaal! Gisteren heb ik in overleg met mijn vriend de laatste pil ingenomen. A.s. woensdag verwacht ik weer ongesteld te worden, en dan wordt het spannend voor ons, want dan gaan we proberen om zwanger te worden! Even kort over mij; ik ben 28 jaar en heb zo'n beetje mijn hele leven geroepen dat ik ABSOLUUT niet aan kinderen wilde beginnen. Verschillende relaties gehad, variërend van een paar maanden tot 5 jaar en alles wat daar tussenin zit. Na mijn laatste relatie had ik het even helemaal gehad met de mannen, echter na een paar avondjes stappen met collega's en veel sms'en met één specifieke collega, kwam ik er achter dat hij mijn "andere helft" is. Oftwel; The One. Zoals ik al eerder zei heb ik al een aantal relaties achter de rug, maar wat ik met hem heb, heb ik nooit eerder gehad. En toen we twee maanden samen waren wisten we het allebei 100% zeker; we wilden een kindje samen. Ik stond van mezelf te kijken, want ik wilde voor die tijd echt absoluut pertinent never nooit geen kinderen en mijn vriend idem dito, maar vanaf dat moment begonnen mijn eierstokken flinke drumsolo's te geven. Omdat we het allebei wel erg snel vonden om gelijk te beginnen, besloten we om nog even te wachten. Deze maand zijn we een half jaar samen en gisteren was het dan eindelijk zover; de laatste pil. We hebben al zoveel gedroomd en gefantaseerd samen, hebben in gedachten de kinderkamer al ingericht, hebben zelfs al de perfecte namen bedacht en ik moet mijn vriend zo nu en dan tegenhouden om te voorkomen dat hij niet een hele knuffel-afdeling van de speelgoedwinkel leegkoopt. Maar goed, tot dusver (in het kort?) mijn verhaal. Ik ga nu eerste even rondsnuffelen om jullie verhalen en ervaringen te lezen. Tot lezen's en schrijven's!
Welkom hier, je gaat een spannende tijd tegemoet als je stopt met de pil hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen, veel succes
He hoi, Toen ik jouw verhaal las, dacht ik even dat het over mij ging hahaha. Zit veel herkenbaars tussen! Ik zag je ook al in een onderwerp waar ik ook zit, dus we spreken elkaar vast nog wel Zal mezelf ook ff voorstellen in dit onderwerp trouwens...
Hoi Teresa, Welkom! Wat een leuk verhaal Veel klusplezier en ik hoop dat jullie wens snel in vervulling zal gaan! Heel veel lees/kletsplezier! Groetjes, 2011Mamma