Hoi allemaal! Ik ben Sari en ben op 23 februari gestopt met de pil. Het ontpillen was een hel- we kunnen pas sinds een week echt beginnen met klussen. Zou gelijk even de tijd willen nemen om 'me verhaal' uit te leggen, ben benieuwd of er dames zijn die hier ook ervaring mee hebben (gehad). Ik kan hier moeilijk met vriendinnen over praten. Mijn vriend begrijpt mijn frustraties en mijn hopeloosheid wel, maar wel tot op een bepaalde hoogte. Nadat ik gestopt was met de pil had ik een cyclus van 14 dagen. Ik was iets langer (8 dagen) en heviger ongesteld dan toen ik aan de pil was, maar dit had ik ook wel verwacht. De volgende cyclus was er een van 12 dagen. Nu vond ik het wel erg kort, maar dacht dat nog steeds dat het aan het ontpillen lag. Toen ik op dat moment ongesteld werd, stopte het niet meer tot op een week geleden! Ik was dus ruim 13 weken ongesteld.. Nu was het niet zo dat ik constant hevig aan het bloeden was, dit wisselde zich af met donker rode of bruine afscheiding (sorry voor de details, weet niet hoe ik het anders moet verwoorden). Meestal was het om en om per 5 dagen. Nu ben ik ein-de-lijk van die narigheid af, en kunnen me vriend en ik hopelijk echt beginnen met klussen!! Nou, als jullie nog vragen hebben hoor ik het graag! Groetjes!
Hej! welkom hier op het forum. Hier zijn we eigenlijk allemaal gelijk gestemd, dus kan je lekker de hele dag kletsen over alles wat jou boeit. Maar wat een ellende zeg! Ik snap wel dat je super gefrustreerd bent. Ik hoop voor je dat je er nu vanaf bent en maar snel zwanger mag worden! Succes!
Hoi Sari, Welkom! Wat vervelend allemaal zeg! Heel veel klusplezier en hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! Veel lees/kletsplezier! Groetjes, 2011Mamma