Haii allemaal, Ik zal me een voorstellen.. Ik ben Melanie. Ik ben 20 jaar oud en ik heb nu 6,5 jaar een relatie met mijn vriend.. Jep ik heb hem vroeg leren kennen. Wij wonen nu anderhalf jaar samen en hebben 2 katten en een hondje, waar we erg veel plezier aan hebben. Ikzelf werk in het ziekenhuis als verpleegkundige. Ik ben altijd al dol op kinderen geweest. Ik wist altijd dat ik vroeg moeder wilde worden. En vandaag hebben mijn vriend en ik besloten om te stoppen met de pil. We zijn er beiden klaar voor! Mijn zus is afgelopen April bevallen van een prachtig kindje en zij heeft deze site aangeraden. Ik wens iedereen succes en veel geluk met het proberen of met hun zwangerschap! Liefs Melanie
Hoi Melanie, van harte welkom!!!! Ik wens je heel veel succes en hopelijk al heel snel een prachtige zwangerschap toe!!!!!
Hoi Melanie. Welkom hier!! Ik ben ook nog maar net lid van deze site.. Maar leuk om iemand te hebben die ook al jong moeder wilt worden. Ik ben nu 22 en net 4 weken en 5 dagen zwanger.. Ik wens je heel veel succes!!
Ha Ukkie89, Gefeliciteerd joh !!! Wat fijn voor je! Ja, inderdaad fijn om te lezen dat hier ook jonge meiden zijn want je krijgt er soms wel is opmerkingen over. Maar 22 vind ik al helemaal een goeie leeftijd! Mag ik vragen hoelang je erover deed om zwanger te worden? Ik ben nu in mn eerste ronde, heb vandaag mijn NOD maar is nog niets te zien, maar ik kan me niet voorstellen dat het deze keer al raak is want dan is het wel héél snel. Ik ben waarschijnlijk nog steeds aan het ontpillen ofzo. Liefs Melanie
Dankje wel!! Ik was in de 2e ronde zwanger Had het eigenlijk helemaal niet verwacht want was er ontzettend mee bezig wou het zo graag. En toen ging ik richting NOD en kwam er niets..Dacht eerst nog dat het de spanning was dat ik het onbewust tegenhield, maar 2 dagen daarna had ik een licht positieve test en dag daarna cb digital gedaan en toen was het toch echt zo ZWANGER Ik denk dat het bij jou het ontpillen nog is kan wel een tijdje duren maar je weet het nooit he, ik duim in ieder geval voor je! Vind het ook leuk om iemand van ongeveer mijn leeftijd te hebben
Hee, Welkom! Ik ben hier ook nieuw! Leuk, nog zo'n jonge meid! Spannend joh!! Hoop dat je snel zwanger mag zijn!!!