na 2,5 jaar druk klussen met vriendjelief en voor een halfjaar na allerlei onderzoeken in het ziekenhuis naar huis gestuurd te zijn, is het nu raak !! Ik durf het haast niet te geloven en ook vooral niet te blij te zijn maar zaterdagochtend hebben we 5 (schaam) testen van verschillende merkjen gehaald en allemaal 2 knalstreepjes ! en de clear blue zegt : zwanger 2-3 we kunnen ons geluk niet op, alleen het wachten t/m 14 maart voor de eerste afspraak bij de verloskundige duurt zooo lang!! Hoe gaat zon eerste afspraak? Liefs
Heej allereerst GEFELICITEERD!! De eerste afspraak bij mij was een intake, medische vragen etc en een echo!!! Bij mij was ik toen 6.5 week en kreeg ik een inwendige echo. Heel erg fijn om te zien dat er dan ook echt iets in je buik zit! Alvast heel veel succes! (Ik heb 14 maart toevallig ook weer controle ) Hoelang denk je zelf dat je zwanger bent? Liefs
dankjewel !! Wat we zelf hebben uitgerekent komt neer op vamdaag 5 weken en 1 dag. Aan de telefoon zeiden ze idd dat het om een intakegesprek ging, het woord echo heeft ze niet genoemd Hoop het wel ben nog steeds niet echt happy ofzo bevat het niet, heb daarvoor toch eerst bewijs nodig Spannend ook weer voor jou een controle zeg< blijft spannend totdat je het in je armen houd denk ik Liefs
Welkom en gefeliciteerd! De eerste afspraak is inderdaad een intake gesprek, waarbij het handig is als je man ook meegaat, aangezien ze ook medische dingen uit zijn familie willen weten. Ik had mijn eerste echo pas bij 9-10 weken. En vaak krijg je een formulier mee om bloed te laten prikken, voor dingen als bloedgroep en HIV.
Hmmm zodra wij afspraak bij de verloskundige hebben zit ik ook al zowat op 9 weken! Hoop t echt zsm te hebben Mijn vriend gaat zeker mee, die wil niks missen van dit alles
Yes spontaan zwanger, nadat we vorige maand door de gyn naar huis zijn gestuurd om het weer een halfjaartje te proberen
Wowww wat super gaaf voor jullie! Van harte gefeliciteerd! Denk dat ze bij intake toch wel minimaal hartje luisteren? Ikzelf heb alleen ervaring met de gyn.